خبرگزاری کار ایران

آسنسیو: هرگز نمی خواستم به PSG بروم

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۸۳۱

مارکو آسنسیو اعلام کرد هرگز علاقه ای به پیوستن به پاری سن ژرمن نداشته است و از تصمیم نیمار بسیار غافلگیر شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از ESPN، با درخشش مارکو آسنسیو در باشگاه رئال مادرید و نمایش بی نظیر او در بازی در مقابل منچستریونایتد با برد سه بر صفر توجه بسیاری از تیم های مطرح اروپایی را برای جذب خود جلب کرده بود.آرسنال ، پاری سن ژرمن و حتی بارسلونا رقیب قدیمی رئال مادرید خواهان جذب این بازیکن در این تابستان بوده اند.

مارکو آسنسیو بازیکن 21 ساله رئال مادرید در گفتگویی اعلام کرد: حتی اگر نتوانم مانند این اواخر بازی خوبی از خود به نمایش بگذارم و فرصتی برای بازی پیدا کنم بازهم دوست دارم در این تیم بمانم ، من عاشق هوادران رئال مادرید هستم که به این صورت تیم را حمایت می کند. به هیچ عنوان نمیخواستم از تیم جدا شوم و به پاری سن ژرمن بروم.

آسنسیو همچنین درباره تصمیم نیمار در خصوص جدایی از بارسلونا و تبدیل شدن به گرانترین بازیکن تاریخ نقل و انتقالات اروپا گفت: من ازتصمیم نیمار بسیار تعجب کردم،اما باعث خوشحالی ما شد که نیمار بارلسونا را ترک کرد زیرا او یکی از مهمترین بازیکنان این تیم بود و تاثیر زیادی در نتیجه بازی ها داشته است اما به هرحال تصمیمی است که به خود او مربوط می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز