خبرگزاری کار ایران

حضور کمیل قاسمی در بین اعضای جدید کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۴۵۰

اتحادیه جهانی کشتی اسامی 7 عضو جدید کمیته ورزشکاران را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی اسامی هفت عضو جدید کمیته ورزشکاران این اتحادیه را اعلام کرد.

این کشتی گیران توسط ورزشکاران حاضر در رقابت های جهانی 2017 فرانسه انتخاب شده اند که نام کمیل قاسمی آزادکار وزن 125 کیلوگرم و دارنده مدال نقره و برنز المپیک و نقره جهان از کشورمان، در این لیست قرار دارد.

اودونایو آدکوورویه دارنده مدال برنز رقابت های جهانی 2015 و نقره رقابت های جهانی 2017 در کشتی زنان از نیجریه ، جردن باروز (رئیس کمیسیون) دارنده مدال طلای المپیک و چهار مدال طلای جهان از آمریکا، آرسن جلفالکیان دارنده مدال نقره المپیک و چند مدال طلا، نقره و برنز جهان در کشتی فرنگی از ارمنستان، سوفیا ماتسون دارنده مدال برنز المپیک و چند مدال طلا، نقره و برنز جهان در کشتی زنان از سوئد، ملونین نومونوی دارنده مدال های طلا و نقره جهان در کشتی فرنگی از فرانسه، یانان سان دارنده مدال برنز المپیک و طلا و نقره جهان در کشتی زنان از چین دیگر اعضای این کمیته هستند.

کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی از سال 2013 و به منظور محافظت از حقوق و منافع کلیه ورزشکاران سبک های المپیکی اتحادیه جهانی کشتی راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز