خبرگزاری کار ایران

در بازی مقابل پرسپولیس جبران می کنیم

جلالی: بازیکنان با سابقه ما حریف را دست کم گرفته بودند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۳۵

سرمربی پیکان معتقد است تیمش می تواند ناکامی در جام حذفی را در دیدار مقابل پرسپولیس جبران کند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از شکست تیمش مقابل بادران و کنار رفتن از جام حذفی گفت: در جام حذفی، مهم قدرت تیم‌ها نیست.  جام حذفی، جام اراده‌هاست. تیم‌هایی که در لیگ برتر بازی می‌کنند، نسبت به تیم‌هایی که در رده‌های پایین هستند، نگرانی بیشتری دارند. آنها فکر می‌کنند اگر نتیجه نگیرند، وجهه‌شان پایین‌تر می‌آید.ما تا دقیقه 70 بر بازی مسلط بودیم، اما در ضد حملات گل دوم و سوم را خوردیم.

وی در ادمه افزود: فکر می‌‌کنم بازیکنان با سابقه ما حریف را دست کم گرفته بودند. بادران تیم بسیار خوبی است که در لیگ یک تیم موفقی است. آنها می‌توانند از ضدحملات به خوبی استفاده کنند. ما در این بازی ایده‌آل نبودیم. فکر می‌کنم تیم حریف بر بازی مسلط شده بود، چون آنها اراده خوبی داشتند، اما روی گل دوم، لزومی نمی‌دیدم بازیکنم خطا کند.

سرمربی پیکان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس، هم گفت: فکر می‌کنم بتوانیم در بازی مقابل پرسپولیس این خراب‌کاری و باخت‌مان را جبران کنیم، چون آنها بهترین تیم ایران هستند و قابلیت زیادی دارند. می‌توانیم مقابل آنها خودمان را شکوفا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز