خبرگزاری کار ایران

منوچهری: جواب صبرم را از خدا گرفتم/ کار با کریمی ریسک جذابی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۱۶۵

مهاجم جدید نفت تهران از دلایل بازگشت به این تیم می‌گوید.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستن دوباره‌اش به نفت تهران در آخرین روز نقل و انتقالات اظهار داشت: من اوایل نقل و انتقالات در تمرینات نفت حاضر شده بودم و به درخواست علی کریمی به این تیم رفته‌ بودم ولی شرایطی ایجاد شد که نفت جای ماندن نبود و با توجه به زحماتی که کریمی برای ما کشیده بود نباید بعد از او در تیم می‌ماندیم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در نهایت بازهم فرصت همکاری پیش آمد و من با اینکه ریسک بیرون ماندن را به جان خریده بودم در نهایت خدا جواب صبر و تنهایی تمرین کردن‌های من را داد و مجدداً افتخار همکاری با کریمی را پیدا کردم.

مهاجم جدید نفت تهران در مورد شرایط این تیم گفت: فعلاً زود است بخواهیم در مورد شرایط صحبت کنیم و باید با جدیت و تلاش کار را جلو ببریم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما در راه باشد.

منوچهری در مورد ریسک کار کردن با یک سرمربی که تازه این حرفه را شروع کرده اظهار داشت: شاید این ریسک باشد ولی ریسک در قبال یک اسطوره است که بالاترین میادین بین المللی را دیده است و تجربه بالایی دارد. بله ریسک است ولی ریسک لذت بخشی خواهد بود.

وی افزود: من در آن چند وقتی که زیر نظر کریمی تمرین کردم جدیت و حساسیت او روی کار را به وضوح دیدم و نکته‌سنجی و ریزبینی او را کمتر مربی دیگری در ایران دارد و آینده روشنی در انتظارش می‌بینم.

مهاجم باتجربه فوتبال در ادامه با اشاره به مشکلات نفت و راه سختی که در پیش دارد اظهار داشت: شرایط نفت تغییر کرده و این تیم با عقبه بزرگی که دارد و با مالکیت جدید امیدوارم در مسیر موفقیت قدم بردارد و دید مالک جدید باشگاه به اندازه نام باشگاه بزرگ باشد و تفکرات بزرگی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز