خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین امروز پرسپولیس؛

آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار با گسترش فولاد؛ ملی‌پوشان اضافه شدند

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۸۲۳

شاگردان برانکو آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار هفته پنجم خود را برگزار کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز (چهارشنبه) خود را که آخرین جلسه تمرینی آنها قبل از سفر به تبریز و دیدار برابر تیم فوتبال گسترش فولاد بود، از ساعت 10:15 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در تمرین امروز ملی‌پوشان حضور یافتند و در تمرینات گروهی شرکت کردند. همچین بازیکنان امید هم در این جلسه تمرینی حضور داشتند.

* بشار رسن به دلیل حضور در تیم ملی کشورش و حمیدرضا طاهرخانی به جهت حضور در اردوی تیم فوتبال جوانان ایران، غایبان تمرین امروز بودند.

* مرحله اول تمرین با گرم کردن براساس برنامه سه‌گانه مارکو آغاز شد و حرکات تعادلی، عبور از روی موانع و حرکت از بین نیزه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

* فوتبال هدفمند در قالب سه تیم و به صورت تک ضرب بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

* سیدجلال حسینی هم در محل تمرین حضور یافت و تنها به فیزیوتراپی پرداخت.

* مرحله بعدی تمرین، کار بدنسازی بود که با گذاشتن کنز و نیزه توسط مارکو در دستور کار بازیکنان قرار گرفت و 10 دقیقه به طول انجامید.

* مرور کارهای تاکتیکی و گلزنی بخش بعدی تمرین بود که با ارسال توپ از جناحین و گلزنی بازیکنان همراه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز