خبرگزاری کار ایران

تیم ملی خوب بازی کرد ولی نتیجه دلخواه را نگرفت

قاضی: در جام حذفی با قرعه سختی روبرو شدیم/ کار مهاجم گلزنی است و من هم سعی می‌کنم به تراکتورسازی گل بزنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۷۶۲

مهاجم پدیده در خصوص تساوی تیم ملی مقابل سوریه و دیدار پدیده - تراکتورسازی در جام حذفی می‌گوید.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی تیم ملی مقابل سوریه اظهار داشت: بازی خوبی بود و شرایط به خوبی پیش می‌رفت ولی گلی که در دقایق پایانی بازی دریافت کردیم کار را خراب کرد و متاسفانه پیروزی از دست تیم ملی ایران پرید ولی در کل تیم عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته و طبیعی است که گاهی در فوتبال تیم نتیجه دلخواه را نمی‌گیرد.

وی با اشاره به عملکرد خط حمله تیم ملی هم گفت: خط حمله خوب عمل کرد و دو گل خوب به ثمر رساندند و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردند ولی متاسفانه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در نهایت تیم ما با پیروزی از زمین خارج نشد.

مهاجم پدیده با اشاره به شرایط این تیم در تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: خدا را شکر تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بعد از پیروزی خوبی که مقابل استقلال بدست آوردیم روحیه خیلی خوبی در تیم ایجاد شده است و با انگیزه بالایی تمرینات را پیگیری کردیم تا خودمان را آماده دیدار جام حذفی کنیم.

وی در مورد اینکه پدیده در دیدارهای سخت‌تر نتایج بهتری گرفته است اظهار داشت: تمام بازی‌ها برای ما سخت است و در همه آنها به یک اندازه برای پیروزی تلاش می‌کنیم ولی بعضی اوقات نتیجه دلخواه بدست نمی‌آید ولی تلاش می‌کنیم در ادامه روند خوب‌مان را حفظ کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

قاضی با اشاره به قرعه اولین دیدار در جام حذفی مقابل تراکتورسازی گفت: متاسفانه در اولین دیدار قرعه سختی به ما خورد و با یک حریف لیگ برتری روبرو شده‌ایم ولی تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم و از این مرحله سخت عبور کنیم و به مرحله بعد برویم.

مهاجم پدیده در رابطه شرایط تراکتورسازی هم خاطر نشان کرد: تراکتورسازی در این فصل درگیر شرایط سختی شد و نتوانست یارگیری کند ولی آنها بازیکنان با تجربه خوبی در ترکیب‌شان دارند که به هماهنگی مناسبی رسیده‌اند و جوان‌هایی هم که به جمع‌شان اضافه کردند با کیفیت هستند و تیم خوبی تشکیل شده که کار راحتی مقابل‌شان نداریم ولی همانطور که گفتم تمام تلاش‌مان و هدفمان برای پیروزی در این مرحله و رفتن به مرحله بعد است.

وی در مورد احتمال گلزنی خودش مقابل تراکتورسازی گفت: اینکه من گل بزنم یا بازیکن دیگری مهم نیست و مهم نتیجه گرفتن تیم است. طبیعتاً من مهاجم هستم و کارم گلزنی است و اگر موقعیتی نصیبم شود تمام تلاشم را می‌کنم تا دروازه حریف را باز کنم.

قاضی در پایان با اشاره به تجربه خوب فصل گذشته در جام حذفی و تلاش برای تکرار قهرمانی‌اش در این مسابقات اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و تیم‌ها فرصت اشتباه ندارند. ما هم تلاش می‌کنیم اگر شد به قهرمانی برسیم ولی باید مرحله به مرحله جلو برویم و فعلا به فکر عبور از این مرحله هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز