خبرگزاری کار ایران

حمله به مسوت اوزیل؛ کارهایش احمقانه است!

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۴۳۴

اسطوره آرسنال پست مسعود اوزیل در شبکه‌های اجتماعی را مضحک خوانده و گفته او چرا خودش قرارداد جدیدی با آرسنال امضا نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، اوزیل که در آخرین سال قراردادش به سر می‌برد، در فیس‌بوک به انتقاداتی که بازیکنان سابق آرسنال از او کرده‌اند پاسخ داد.

یان رایت درباره این بازیکن 28 ساله گفت: «اگر چنین احساس شدیدی نسبت به منتقدان تیم داری، قراردادت را امضا کن! چون تو فردی هستی که نقشی کلیدی برای موفقیت آرسنال داری. تو قراردادت را امضا نمی‌کنی و پشت این پنهان شده‌ای که همه به فکر تمدید قرارداد الکسیس سانچس هستند. چرا خودت قراردادت را تمدید نمی‌کنی؟ این چیزی است که من به تو می‌گویم. اگر تا این حد ناراحت شده‌ای، چرا امضا نمی‌کنی؟ بازیکنی که در زمین خوب بازی نمی‌کند به منتقدانش حمله کرده است و تازه قراردادش را هم امضا نمی‌کند. مضحک است.»

اوزیل در پیامش در فیس‌بوک از بازیکنان سابق آرسنال که در رسانه‌ها کار می‌کنند خواسته بود که از باشگاه حمایت کنند، نه اینکه انتقاد کنند. امانوئل پتی، مارتین کیون و پل مرسون در صحبت‌های اخیر خود از عملکرد اوزیل انتقاد کرده‌اند.

رایت که دومین گلزن برتر تاریخ آرسنال است گفته سخت بتوان از شروع ضعیف آرسنال در این فصل دفاع کرد: «ما (بازیکنان سابق) حس یکسانی داریم چون همه عاشق این باشگاه هستیم. چه چیزی قرار است بگوییم؟ اینکه آنها فوق‌العاده هستند؟ اما نیستند که. من این موضوع را درک نمی‌کنم. اینگونه نیست که آرسنال آتش لیگ را شعله‌ور کند و قهرمانی به دست بیاورد و بازیکنان سابق از آن انتقاد کنند. بله، ما جام حذفی را بردیم و به همین دلیل از تیم ستایش کردیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز