خبرگزاری کار ایران

چشمی: خوشحالم در اولین اردویی که دعوت شدم بازی کردم/ مقابل سوریه به دنبال حفظ رکورد هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۴۸۷

هافبک استقلال تهران در مورد حضورش در تیم ملی و دیدار مقابل سوریه می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز صبح تیم ملی در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار مقابل سوریه اظهار داشت: سوریه تیم خوبی نشان داده و شاید در ابتدا کسی فکر نمی‌کرد شانسی برای صعود داشته باشد ولی نتایج خوبی گرفته و قطعاً برای نتیجه گرفتن و صعود به مصاف ما می‌آید. ولی ما می‌خواهیم با حفظ رکورد خوبی که داریم و یک نتیجه خوب بازی‌ها را به پایان ببریم و امیدوارم اینطور شود.

وی در مورد اولین بازی ملی خود مقابل کره‌جنوبی گفت: خوشحالم در اولین اردویی که دعوت شدم به میدان رفتم و برای دقایقی به تیم کمک کردم. امیدوارم در دیدار با سوریه و در اردوهای بعد هم به من فرصت برسد و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و رضایت کادرفنی را جلب کنم.

هافبک تیم ملی در مورد رکورد گل نخوردن‌های تیم ملی عنوان کرد: این یک رکورد بی‌نظیر است که با تلاش‌های کادرفنی و بچه‌های تیم در دیدارهای گذشته به دست آمده است و امیدوارم بتوانیم آن را ادامه دهیم و بازی‌ها را بدون گل خورده به پایان ببریم.

چشمی در پایان در پاسخ به سوای خبرنگاری در مورد اعتراض ملی‌پوشان به عدم پرداخت پاداش‌ها گفت: من در این مورد صحبتی ندارم و بهتر است حرفی نزنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز