خبرگزاری کار ایران

رقم پیشنهادی بارسلونا برای جذب کوتینیو مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۳۰۲

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا رقم پیشنهادی بارسلونا برای جذب هافبک لیورپول را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، آلبرت سولر مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در کنفرانسی خبری درباره علت ناکامی بارسلونا برای امضای قرارداد با لیورپول برای جذب کوتینیو توضیح داد.

باشگاه بارسلونا پیشنهاد 160 میلیون یورویی خود را برای جذب فیلیپ کوتینیو اعلام کردند اما پس از مذکرات طولانی در لحظات آخر نقل و انتقالات اروپا نتوانستند این بازیکن را به بارسا بیاورند.

سولر دراین باره توضیح داد: لیورپول برای فروش کوتینیو ۲۰۰ میلیون یورو می خواست. وقتی برای خرید نیمار ۲۲۲ میلیون یورو دریافت کردیم کل دنیا ما را ثروتمند می دانستند و به همین خاطر درخواست های نجومی از ما داشتند و ما نمی خواستیم وارد این بازار نقل و انتقالات شویم. از برخورد یوفا با تیم هایی که خریدهای گران انجام می دهند بسیار خوشحال هستیم.

سولر در خصوص جدایی نیمار از بارسلونا نیز توضیح داد: شایعه جدایی نیمار از بارسا اواخر ژولای مطرح شد. در آن زمان در تور تابستانی بودیم. مدیر باشگاه و من به هیچ وجه قبل از آن از این مطئله اطلاعی نداشتیم. ما زمانی خبردار شدیم که این ماجرا در رسانه ها مطرح شد. در نهایت خود این بازیکن تصمیم گرفت و وقتی تصمیم گرفته می شود، باید عواقب و نتایج آن را پذیرفت. اگر این بازیکن شخصا به اطرافیانش قبل از آن خبری داده به ما مربوط نیست و از آن اطلاعی نداشتیم. این که می گویند از قبل خبر داشتیم دروغ است. در روز ۱۹ ژولای اولین پیغام واتس آپ را دریافت کردم که در آن در مورد تمایل پاری سن ژرمن  به نیمار صحبت شده بود.

رابرت فرناندز در خصوص قراداد عثمان دمبله توضیح داد: او بازیکن جوانی است و استعداد بسیار زیادی دارد، تمرینات بسیار خوبی با تیم داشته است و آینده خوبی در انتظار او قرادارد.و ما برای ایجاد انگیزه در خرید او پاداش هایی را در نظر گرفته ایم.

وی همچنین در توضیحاتی نسبت به اعتراض هواداران برای خرید پائولینو توضیح داد: نظر من مخالف نظر بقیه مردم است و من فکر می کنم او بازیکن تاثیر گذاری در بارسلونا می‌‍تواند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز