خبرگزاری کار ایران

تساوی تراکتورسازی در دربی تدارکاتی تبریز

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۳۴

دیدار تدارکاتی دو تیم تبریزی در نهایت برنده نداشت

به گزارش ایلنا، شاگردان یحیی گل محمدی از ساعت 18 عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی تیم گسترش فولاد در دیداری تدارکاتی به مصاف این تیم رفت.

تیم تراکتورسازی در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، محمد نادری، محمد ایران پوریان، علی طاهران، مهدی کیانی، فاخر تهامی، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی به میدان رفت.

نیمه نخست این دیدار بیشتر در میانه‌های زمین در جریان بود و 2 تیم بیشتر به حفظ توپ پرداختند و یکی دو موقعیت نیز برای هرکدام از تیم‌ها به‌دست آمد که این توپ‌ها راهی به دروازه‌ها نیافت.

در نیمه دوم این مسابقه سرخ پوشان تغییراتی داشتند و بازیکنانی چون مهدی محمدیان، علی ابراهیمی، مهدی ببری، حامد حسین‌علی زاده، مهدی شریفی، محمد مسلمی پور و.. وارد زمین شدند.

سرخ پوشان در این نیمه موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند ولی این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد تا اینکه علی‌رضا ارجمندیان در دقیقه 70 برای تیم گسترش فولاد گلزنی کرد.

در ادامه شاگردان گل محمدی دامنه حملات خود را افزایش دادند تا اینکه مهدی شریفی توانست گل تساوی را در دقیقه 90 به ثمر برساند.

پس از این گل داور سوت پایان مسابقه را زد و بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز