خبرگزاری کار ایران

دعوا و چاقوکشی تمرین صبای قم را تعطیل کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۳۰

تمرین صبای قم به دلیل درگیری و حضور اراذل و اوباش تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، چاقوکشی و دعوای عده‌ای اراذل و اوباش در حمایت از بازیکنانی که دیگر جایی در ترکیب این تیم دسته اولی ندارند، باعث تعطیلی تمرین صبای قم شد.

قبل از اینکه تکلیف کادرفنی باشکاه صبای قم مشخص شود، برخی مسوولان با اتفاقاتی عجیب و غریب اقدام به عقد قراداد چند بازیکن کم نام و نشان سفارشی و بی‌کیفیت با صبای قم کردند که از همان ابتدا هم ابهاماتی درباره آینده این نفرات وجود داشت.

نکته جالب توجه اینجاست که با روی کار آمدن کادر فنی جدید، این بازیکنان بی کیفیت متوجه شدند دیگر جایی در این تیم نخواهند داشت. در نتیجه این اتفاق تعدادی از اراذل و اوباش در حمایت تعدادی از این بازیکنان بی کیفیت امروز در محل تمرینات صبای قم حاضر شدند و با چاقوکشی و تهدید عملا عامل تعطیلی تمرینات شدند.

مساله حیرت انگیز اینجا بود که این افراد عملا کادرفنی و مدیران باشگاه را تهدید کردند اگر بازیکنان مورد حمایت آنها جایی در ترکیب صبای قم نداشته باشند، از این پس اجازه تیم داری و تمرین کردن به تیم نخواهند داد. با توجه به این فاجعه رخ داده باید دید واکنش مسوولان استان قم و باشگاه به این حواشی رخ داده چه خواهد بود!

گفتنی است بازنگری در قرارداد چند بازیکن ناشناخته و بی کیفیت صبا سر نخی جدی برای روشن شدن تملسف اتفاقات پشت پرده در نقل و انتقالات اخیر باشگاه خواهد بود که توسط مسوولان باید بررسی شود.

 

منبع: خبرگزاری قوه قضاییه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز