خبرگزاری کار ایران

دوباره ایران، دوباره گوچی

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۵۳۱

احتمال حضور مجدد قوچان نژاد مقابل کره‌جنوبی یادآوار خاطرات خوش گذشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی کشورمان تا ساعاتی دیگر باید در هفته نهم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در سئول به مصاف کره‌جنوبی برود. دیداری که شاید روی کاغذ برای ایران تشریفاتی به نظر برسد ولی مجادلات روزهای اخیر کادرفنی دو تیم نشان از اهمیت بالای آن از نظر حیثیتی برای طرفین دارد.

یکی از بدشانسی‌هایی که تیم ملی کشورمان در این دیدار گریبانگیرش شده است، غیبت سردار آزمون، مهاجم اول کی‌روش است که نبود او فرصت بهتری در اختیار سایر بازیکنان قرار خواهد داد تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنند.

کزینه‌ای که با نبود آزمون شانسش برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر شده است و می‌تواند یک بار دیگر مقابل کره‌ای‌ها هنر نمایی کند.

حضور گوچی مقابل کره‌جنوبی یادآور خاطره شیرین برای ما و خاطره تلخ برای حریف است و گل تماشایی او در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 که به صعود ایران و برکناری سرمربی کره‌جنوبی منجر شد و حالا او می‌تواند با پیش زمینه خوبی در این دیدار به میدان برود و بار روحی مثبتی برای ایران به همراه داشته باشد.

باید دید کی‌روش در نبود آزمون چه تصمیمی می‌گیرد و چینش خط حمله‌اش به چه شکل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز