خبرگزاری کار ایران

علیرضا رحیمی:

ادامه فعالیت من به صلاح هندبال و وزارت ورزش نیست

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۹۶

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به عملکرد شش ماه اول سال گفت که فدراسیون با تمام قوا در حال اجرای برنامه‌های خود است.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال  با اشاره به عملکرد خوب فدراسیون در شش ماه اول سال اظهار داشت: در این مدت کلیه امور فدراسیون با دقت و کیفیت بالا در حال پیگیری است و هیچ کاری تعطیل نشده است. افتخارات بدست آمده در این مدت گویای این موضوع است. کسب سهمیه حضور در بازی‌های جهانی هندبال ساحلی، اعزام تیم‌ها به مسابقات برون مرزی و برگزاری مسابقات متعدد در این مدت کوتاه حاکی از فعالیت پرقدرت هیئت ها و فدراسیون است.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: در این مدت با تعامل ویژه با فدراسیون آسیایی و جهانی توانستیم سایه تعلیق را از سر فدراسیون دور کنیم. بدهی به فدراسیون آسیایی را تقسیط کرده و تخفیف قابل توجهی گرفتیم  و توانستیم تمام اقساط را به فدراسیون آسیایی پرداخت کنیم.

علیرضا رحیمی در ادامه افزود: با وجود اینکه استعفا داده‌ام اما هیچ کاری در فدراسیون و هیئت‌ها تعطیل نشد و هیئت‌های ورزشی استان‌ها با تمام توان فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی و اجرا کردند. برگزاری بیش از 100 مسابقه و 50 دوره آموزشی و بیش از 10 اردوی آمادگی  در این مدت کوتاه در کنار اعزام تیم بزرگسالان، نوجوانان و تیم باشگاهی به رویدادهای بین المللی بیانگر فعالیت منسجم فدراسیون است. 

رحیمی تاکید کرد: از سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و  داورزنی معاونت محترم وزارت تشکر می‌کنم و امیدوارم  سرپرست فدراسیون را هرچه زودتر معرفی کنند. من استعفا نداده‌ام که امتیاز بگیرم، تصمیم نهایی خود را گرفته‌ام. حضور من و ادامه فعالیت من در فدراسیون به صلاح من و به صلاح هندبال و وزارت ورزش نیست. بهتر است هرچه زودتر فردی را که مورد حمایت وزارت ورزش باشد و بتوانند از او پشتیبانی و حمایت کنند برای فدراسیون معرفی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز