خبرگزاری کار ایران

کاوه رضایی: رفتن از استقلال تصمیم درستی بود/ دوست دارم در جام جهانی همراه تیم ملی باشم

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۰۸۹

مهاجم ایرانی شارلوا در مورد دو گلی که اخیرا به ثمر رساند و شرایطش در لیگ بلژیک می‌گوید.

به گزارش ایلنا، کاوه رضایی، مهاجم ایرانی که در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی به تیم شارلوا پیوست، بعد از درخشش در بازی این هفته‌ در مصاحبه با یک سایت بلژیکی به سوالات خبرنگار آن پاسخ داد که به شرح زیر است:

* احساست بعد از این بازی دیوانه وار چیست؟

اول از همه باید این را بگویم که خیلی خوشحالم که برای تیمم موثر واقع شدم و توانستم دو گل به ثمر برسانم ولی مهم‌تر از گلزنی، خوشحالم که تیمم توانست پیروز شود چون پیروزی مهمی را کسب کردیم. فشار زیادی روی حریف آوردیم و گل آخری که به ثمر رساندیم، انگار تمام فشارها از رویمان برداشته شد. یک لحظه احساس آرامش و آسودگی کردم.

 

* تازه چند ماه است که در شارلوا حضور دارید  ولی انگار به فضای این تیم عادت کرده‌اید. در این باره  برای ما بگو.

بله درست می‌گویید من احساس خیلی خوبی دارم. با اعتماد به نفس زیادی به شارلوا آمده‌ام. خیلی مثبت اندیش بودم و از تصمیمی که گرفتم خوشحالم. با وجود مشکل زبان، هم تیمی‌هایم استقبال خوبی از من کردند. من روز به روز احساس بهتری پیدا کردم و در تیم جا افتادم.

 

* از انتخاب شارلوا برای ما بگو.

وقتی به شارلوا پیوستم خیلی‌ها در ایران به این تصمیم من خرده گرفتند و وقتی برخی از مردم دیدند که من دو بازی اول را از روی نیمکت ذخیره‌ها شروع کردم به انتقاد از من پرداختند و  گفتند ‌استقلال را ترک کردم که نیمکت نشین شوم. خوشحالم که خودم را در زمین مسابقه ثابت کردم و نشان دادم ترک تیم فوتبال استقلال و پیوستن به شارلوا تصمیم درستی بود.

 

* به نظر می‌رسد مربی شما اعتقاد زیادی به تو و بازی‌ات دارد. درست است؟

بله. درست است خیلی خوشحالم که او از من حمایت می‌کند. من در ترکیب تیم مثل یک ماهی در آب هستم و امیدوارم همین طور هم ادامه‌ دهم و با حمایت هم تیمی‌هایم و مربی روند خوبم را ادامه‌ دهم.

 

* تاکنون دو گل در لیگ بلژیک به ثمر رسانده‌ای. فکر می‌کنی چه تعداد گل تا پایان فصل به ثمر برسانی؟

من ترجیح می‌دهم که جواب این سوال را پیش خودم نگه دارم. فقط این را می‌گویم که آدم جاه‌طلبی هستم و اگر بتوانم به اهدافی که برای خودم ترسیم کرده‌ام برسم راضی خواهم بود.

 

* در پایان درباره دعوت نشدن به تیم‌ ‌ملی ایران و بازی با این تیم بگو.

همیشه برایم افتخار است که برای تیم‌ ‌ملی ایران بازی کنم و از پیراهن و پرچم کشورم دفاع کنم. امیدوارم که جزئی از تیمی باشم که به جام جهانی می‌رود تا بتوانم در جام جهانی تیم‌ ‌ملی  فوتبال ایران را همراهی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز