خبرگزاری کار ایران

30 ستاره‌ای که به دنبال جدایی در نقل و انتقالات هستند ( گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۰۴۷

در دو روز پایانی نقل و انتقالات اروپا 30 بازیکن حضور دارند که خواستار تغییر تیم خود هستند و تا تمام شدن نقل و انتقالات تلاش خود را می کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، بازیکنان برتری از لیگ های اروپا خواهان نقل و انتقالات هستند که تا این لحظات آخر میسر نشده است. 

بازیکنانی چون دیگو کاستا، رناتو سانچز و لوکاس پرز در میان این بازیکنان هستند که تا قبل از فرارسیدن 31 آگوست می خواهند از تیمشان جدا شوند. 

30 ستاره‌ای که به دنبال جدایی در نقل و انتقالات هستند ( گزارش ویژه)

لالیگا

برخی انتقالات بزرگ هنوز در بارسلونا اتفاق نیفتاده است مانند درخواست آندره گومز و توران برای جدایی از باشگاه که امید دارند در این روزهای آخر ممکن شود. 

توران گفته است می خواهد به سرزمین مادری خود و باشگاه گالاتاسرای برگردد و گومز نیز پیشنهاداتی از سوی باشگاه یوونتوس داشته است. 

در والنسیا دو بازیکن، گارای و اورلانا درخواست جدایی داده اند که هردو احتمال پیوستن به یوونتوس را دارند اما نفر دوم پیشنهاداتی از سوی باشگاه ختافه نیز داشته است. 

یک بازیکن بزرگ دیگر که امکان انتقال او وجود دارد لوسیانو ویئتو می باشد که انتقال او وابسته به انتقال دیگو کاستا می باشد. 

لیگ برتر انگلیس 

دیگو کاستا به طور حتم درخواست جدایی از باشگاه را داده است اما به خوبی میداند که جدا شدن از چلسی آسان نیست آنتینیو کونته و آبی پوشان برای نگه داشتن او در چلسی تلاش میکنن و رفتن او به اتلتیکو مادرید تقریبا دور از انتظار است. 

سه بازیکن دیگر که خبر جدایی آنها در صدر اخبار این روزهای رسانه ها قراردارد الکسیس سانچز، فیلیپ کوتینیو و ریاض محرز است که به شدت تلاش خود را برای جدایی از باشگاه انجام میدهند که هرکدام به ترتیب خواهان پیوستن به  منچسترستی، بارسلونا و رم هستند. 

خبر نقل و انتقال بازیکنان دیگری در لیگ برتر انگلیس چون لوکاس پرز، ویرجیل ون دایک، بویان و فرناندو لئورنتو نیز شایع شده است اما از بین این شایعات خبر انتقال چمبرلین، شکوردان مصطفی، الیاکیم مانگالا و لوویک رمی قطعی تر نقل می شود. 

در این بین آندریاس پریرا قبول کرده است به والنسیا برود و یکی از سوپرایزهای بزرگ نقل انتقالات نیز پیوستن جانی آوانز به منچسترسیتی خواهد بود. 

لیگ یک فرانسه

به طور کلی دو تیم هستند که در نقل و انتقالات در فرانسه توانسته اند خبرساز شوند و آن هم پاری سن ژرمن و موناکو می باشد

پاری سن ژرمن با جذب 222 میلیون یورویی نیمار و خرید قرضی امباپه در صدر نقلو انتقالات اروپا قراردارد

آنخل دی ماریا نیز خواهان بازگشت به فوتبال اسپانیا می باشد و در این بین پیشنهادات جدی از سوی بارسلونا داشته است. 

بازیکنان دیگری چون لوکاس مورا، سرژر اوریر،یولیان دراکسلر،حاتم بن عرفا، گژگوژ کریهوویاک و گونسالو گیجس نیز در صف انتظار یبه تیم دیگری هستند که از بین آنها گیجس پیشنهادی از سوی والنسیا داشته است. 

موناکو همچنین لومار را با انتقال 72 میلیون یورویی به لیورپول از دست داده است. 

30 ستاره‌ای که به دنبال جدایی در نقل و انتقالات هستند ( گزارش ویژه)

بوندسلیگا

بندیکت هوودس و رناتو سانچز نیز درخواستی مبنی بر ترک بوندسلیگا داشته اند. 

مدافع میانی شالکه احتمال معاوضه با مدافع میانی یوونتوس لئوناردو بونوچی را دارد. ستاره پرتغالی بایرن مونیخ نیز ابراز رضایت از پیوستن به یک تیم ایتالیایی یا انگلیسی کرده است. 

30 ستاره‌ای که به دنبال جدایی در نقل و انتقالات هستند ( گزارش ویژه)

سری آ

بزرگترین داستان نقل و انتقالات در ایتالیا مربوط به کیتا بالده دیائو می باشد که  تصمیم برای پیوستن به اینتر یا یوونتوس را دارد. 

باید دید تا پایان نقل و انتقالات در 31 آگوست چند نفر از این 30 بازیکن موفق به رسیدن به خواسته های خود می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز