خبرگزاری کار ایران

آقای اصفهانیان، اگر زدن داور کارت زرد دارد بگویید ما هم بدانیم

دست‌نشان: من هم بلدم بنشینم روی نیمکت آدم‌هایم را بریزم سر داور/ ما از اشتباه داوری ضرر کردیم نه بادرانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۱۴

سرمربی ملوان نسبت به حاشیه‌های ایجاد شد در دیدار تیمش مقابل بادران واکنش نشان داد.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ملوان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و با وجود امتیازاتی که از دست دادیم امید زیادی برای بازی‌های بعدی داریم تا بتوانیم جبران مافات کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد شانس ملوان برای صعود گفت: در حال حاضر فقط 3 هفته از لیگ گذشته است و نمی‌شود در این مورد صحبت کرد. صعود شرایط خاص خودش را می‌طلبد و اتفاقات زیادی در طول فصل می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست. ولی در کل تیمی مثل ملوان با این قدمت و پیشینه و پتانسیل و این هواداران جایش در لیگ برتر است و نباید در لیگ یک باشد.

سرمربی ملوان در رابطه با دیدار با سپیدرود در جام حذفی عنوان کرد: ما در حال حاضر به فکر بازی با صبا هستیم و به جام حذفی فکر نمی‌کنیم. به نظرم هواداران هم بیشتر فکرشان معطوف لیگ باشد تا جام حذفی چرا که هدف ما صعود به لیگ برتر است.

دست‌نشان با اشاره به اتفاقات بازی با بادران اظهار داشت: این جنجال‌ها برای تیمی که نتیجه نمی‌گیرد طبیعی است و هر بار تیمی پیروز می‌شود از شرایط راضی است و تیمی که نتیجه دلخواشه را نمی‌گیرد به داوری و زمین و زمان اعتراض می‌کند. بادران تیم خوبی است و هزینه زیادی داشته ولی بهتر است مسئولان و عوامل این تیم هم به میزان این هزینه سطح رفتار خود را بالا ببرند.

وی افزود: در دقیقه 70 پنالتی مسلم ما گرفته نشد و بازیکن ما کارت گرفت ولی اعتراضی به داور نداشتیم. دروازه‌بان ما به علت تعلل در زدن ضربه با اعتراض بازیکن حریف کارت زرد گرفت ولی گلر حریف از نیمه اول در هر اوت پشت گل دوبرابر آن وقت تلف کرد ولی داور چیزی نگفت. اگر قرار باشد تیمی به داوری اعتراض داشته باشد ما هستیم. بهتر است در رفتارمان تجدید نظر کنیم و به داوران احترام بگذاریم.

سرمربی ملوان در ادامه گفت: پنالتی دقیقه 94 ما هم کاملاً درست بود ولی عوامل بادران جنجالی ایجاد کردند که در دقیقه 98 ضربه را زدیم و این تمرکز بازیکن ما را گرفت. چرا با این رفتارها برخورد نمی‌شود؟ بازیکن حریف با دو دست کمک داور را هل داد ولی جریمه‌اش کارت زرد بود و بعد چند دقیقه اخراج شد. رونالدو در یک صحنه داور را هل داد که شدت آن یک پنجم این ضربه هم نبود ولی 5 جلسه محروم شد. چرا به لیگ یک انقدر بی‌توجهی می‌شود. اگر هل دادن داور جریمه‌اش کارت زرد است آقای اصفهانیان بگوید تا ما هم بدانیم.

دست‌نشان در مورد رفتار عوامل بادران عنوان کرد: سرمربی حریف روی نیمکت نشست و سایر عوامل به داور حمله کردند و معترض شدند. من هم بلدم روی نیمکت بنشینم و سایر نفرات را بفرستم جلو که خودم محروم نشوم. این رفتارها درست نیست. بهتر است مسئولان برخورد جدی داشته باشند تا این چنین به داور حمله نشود پست‌هایی که علیه او در فضای مجازی گذاشتند تکرار نشود.

وی در ادامه گفت: من بعد از بازی به تیم حریف خسته نباشید گفتم. دروازه‌بان آنها پنالتی ما را گرفت و به او تبریک گفتم. در دیدار خانگی اشتباه داوری از ما امتیاز گرفت ولی چنین رفتارهایی از خودمان نشان ندادیم.

سرمربی ملوان با اعتراض به مسئولان برگزاری مسابقات عنوان کرد: چرا در لیگ یک تنها هفته‌های پایانی تست دوپینگ گرفته می‌شود؟ باید این کار را از الان انجام دهند. مگر ما بلا نسبت دیوانه‌ایم انقدر خودمان را درگیر بدنسازی کنیم ولی نظارتی روی این موارد وجود نداشته باشد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز