خبرگزاری کار ایران

همسر مرحوم بهمن گلبارنژاد فعالیت خود را در رشته پارا تیراندازی آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۰۷

همسر مرحوم بهمن گلبارنژاد، عضو تیم بسکتبال با ویلچر بانوان، از آغاز فعالیت خود در رشته پارا تیراندازی هم خبر داد.

به گزارش ایلنا، ندا فراستی در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر از چهارشنبه در محل فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می شود و من هم دعوت شده ام و برای سرافرازی تیم ملی کشورم تمرین می کنم و به میدان خواهم رفت.

وی به اختلاف سطح بسکتبال با ویلچر ایران با کشورهای اروپایی و آسیایی اشاره کرد و افزود: بعد از بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی که عنوان سوم را در نخستین تجربه مسابقه برون مرزی کسب کردیم در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده ایم و اختلاف سطح بسکتبال با ویلچر ما با جهان زیاد است. در آسیا نیز چین و ژاپن اختلاف زیادی با ما دارند. بنابراین باید تلاش زیادی کنیم تا با دست پر از مسابقات انتخابی قهرمانی جهان برگردیم.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر ایران ادامه داد: هدف ما در این مسابقات سرافرازی کشورمان است تا زحمات مربیان را جبران کنیم و سختی ها را با پیروزی و موفقیت در این رقابت ها، شیرین کنیم. تورنمنت بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه، انتخابی مسابقات قهرمانی جهان آلمان، از ۲۹ مهر ماه به میزبانی چین آغاز می شود و تا ۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی از فعالیت خود در رشته پارا تیراندازی خبر داد و اظهار داشت: در کنار بسکتبال با ویلچر، رشته پارا تیراندازی را نیز آغاز کرده ام و تمام هدفم این است که به جای همسرم مرحوم بهمن گلبارنژاد بر سکوی بازی های پارالمپیک بایستم و یادش را زنده نگه دارم اگرچه یاد همسرم در بازی های پارالمپیک زنده است.

فراستی افزود: رشته پارا تیراندازی را از پنج ماه گذشته آغاز کرده ام و در مسابقات آزاد رکورد ۳۵۰ را به ثبت رسانده ام و از این رکورد راضی هستم. قصد دارم این رشته را به صورت حرفه ای ادامه دهم تا به سطح قهرمانی و بازی های پارالمپیک  برسم. البته وقتی در بخش حرفه ای فعالیتم را آغاز کنم رشته بسکتبال باویلچر را کنار می گذارم، چون مهم ترین هدف زندگی ام موفقیت در رشته پارا تیراندازی در بازی های پارالمپیک توکیو است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز