خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت برای امضای 9 قرارداد توسط بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۷۶۵

پنج شنبه شب فرصت نهایی برای بارسلونا می باشد تا قرارداد‌های احتمالی و ضروری خود را به پایان برساند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، 31 آگوست نقل و انتقالات اروپا به پایان می رسد اما بارسلونا هنوز نتوانسته است قرادادهای لازمه برای تیم را امضا کند و همچنان در صدد جذب دو بازیکن می باشد.

بارسلونا سه بازیکن را در لیست خرید های خود قراداده بود که از این سه بازیکن تنها توانسته است عثمان دمبله را از دورتموند به بارسلونا بیاورد که گرانترین خرید بارسلونا تا به حال بوده است. 

وضعیت کوتینیو و دی ماریا همچنان نامعلوم است، لیوروپول و پاری‌سن ژرمن همچنان تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده اند هرچند قرارداد کوتینیو به صورت غیر رسمی اعلام شده است اما وضعیت دی ماریا با توجه به اجبار فروش یک بازیکن توسط پاری‌سن ژرمن برای اجرای فرپلی همچنان مشخص نشده است.

علاوه بر این سه خرید باشگاه بارسلونا نیاز به فروش 6 بازیکن دارد که در صدد خروج از تیم می باشند و هنوز وضعیت آنها مشخص نشده است و در این سه روز پایانی نقل و انتقالات فشار و استرس برای بارسلونا وجود دارد.

آندره گومز مورد توجه یوونتوس قرارگرفته است که همچنان در وضعیت انتقال آن مشخص نشده است، رافینیا نیز خواهان جدایی از تیم شده است که هنوز هیچ باشگاهی برای جذب او اقدام نکرده است.

با وجود جام جهانی در انتهای این فصل، والورده قصد خلوت کردن تیم خود را دارد، منیر الحدادی، توماس فرمائلن، مارلون سانتوس، آردا توران و داگلاس بازیکنانی هستند که باید از تیم جدا شوند و طبق نظر والورده جایی در ترکیب تیم ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز