خبرگزاری کار ایران

اگر می‌خواستم با اینها همکاری کنم از استقلال نمی‌رفتم

نظری: مشکل استقلال منصوریان نیست/ مدیران استقلال با الفبای مدیریت بیگانه‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۵۸۹

معاون سابق باشگاه استقلال شایعه همکاری مجدد با این باشگاه را تکذیب کرد

علی نظری جویباری، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شایعه بازگشتش به باشگاه استقلال اظهار داشت: من بارها در این خصوص صحبت کردم من با این سبک مدیریت که از الفبای اولیه باشگاه‌داری بیگانه‌اند چه همکاری می‌توانم داشته باشم اگر می‌خواستم با اینها همکاری کنم از استقلال نمی‌رفتم.

وی ادامه داد: سابقه من در فوتبال از افتخاری بیشتر است و نمی‌توانم ضعف‌های مدیریتی را ببینم و سکوت کنم. خیلی‌ها در باشگاه استقلال تلاش می‌کنند این تیم را تضعیف کنند در واقع باید اعتراف کنیم این‌ افرادی که در کادر مدیریتی استقلال حضور دارند به این تیم تعصب ندارند.

نظری افزود: جالب است در روزهای گذشته اعلام کرده‌اند دکتر قریب به خاطر اینکه بنده در استقلال حضور ندارم قصد جدایی از این تیم را دارد واقعا متاسفم برای کسانی که چنین جملاتی را می‌گویند دکتر قریب خیلی کلان‌تر از این صحبت‌ها فکر می‌کند. برنامه دکتر قریب برای باشگاه استقلال اساسی و کلان است ایشان هیچ‌وقت تحت تاثیر احساسات تصمیم نمی‌گیرد.البته اینها شیطنت نفراتی است که در باشگاه استقلال حضور دارند.

قائم مقام سابق استقلال ادامه داد: دکتر قریب دلایل عدم حضورش در جلسه هیئت مدیره را برای وزیر محترم ورزش و جوانان نوشته است ایشان اگر در استقلال می‌ماند تمام مشکلات مدیریتی و اقتصادی باشگاه را حل می‌کرد. جالب است آنهایی که سنگ منصوریان را به سینه می‌زدند الان کجا هستند به خدا مشکل استقلال منصوریان نیست نفراتی است که در این باشگاه حضور دارند و طرز تفکر استقلالی ندارند.

وی افزود: کدام آدم عاقلی اعلام می‌کند که منصوریان فقط دو بازی فرصت دارد اگر هیت مدیره و یا مدیر عامل تدبیر داشتن تصمیم را داخل هیت مدیره می گرفتند و بیرون از هیت مدیره برای مصاحبه قاطعانه از منصوریان حمایت مى کردند و اگر خدای نکرده نتیجه راضی کننده نبود اقدام به تعویض اش می کردید چون شما تصمیم گیرنده هستید. حالا فرض منصوریان دو بازی اینده را برده وخدای نکرده سه بازی بعدی را نتیجه نگیرد تصمیم هیت مدیره ومدیر عامل چیست پس بخاطر همین ظریف کاری هاست که می گویم اعضای هیت مدیره باید از ادمهای کاردان و کار بلد در امور باشگاهداری اشنا باشند. حال با این دو هفته مهلت به سرمربی که اگر نتیجه نگرفت باید برود چه فشاری به کادر فنی و بازیکنان می آید آیا همین باعث نمی‌شود به تیم استرس وارد شود تا شرایطش بدتر شود من جای منصوریان بودم از این تیم می‌رفتم. پارسال یک تنه هم جای مدیرعامل وهم جای دیگران استقلال را سر و سامان داد و نتایج را همه دیدید منصوریان را بردارید و چه کسی را جای او بگذارید اگر داخلی قرار است جانشین منصوریان شود خب خود او که از همه گزینه‌ها موجود بهتر است.

نظری جویباری در پایان گفت: در حال حاضردشمنان فرضی منصوریان از ایشان دفاع می کنند و دوستان نزدیک شان به فکر انتخاب جانشین برای او هستند. البته این حمایت از منصوریان نیست بلکه حمایت از الفبای مدیریت در فوتبال است.تا سرمربی بدونه دغدغه و با حمایت همه جانبه مدیران کارهای فنی را به پیش ببرد تا شادی را به هواداران هدیه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز