خبرگزاری کار ایران

در ایران رنج کشیدیم

حمله سرمربی کره جنوبی به کی روش/ به حرفهایش توجه نمی‌کنم؛ او استاد جنگ روانی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۶۸

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: سه راه برای غلبه برای ایران وجود دارد.

به گزارش ایلنا، شین تائه یونگ سرمربی تیم ملی کره جنوبی در تازه ترین گفت و گوی خود با رسانه های کره ای درباره آخرین وضعیتشان اظهار داشت: در حال حاضر 26 بازیکن در اردوی ما حضور دارند. از فردا تمرینات ما با حضور همه بازیکنان به انجام می رسد.

وی در ادامه افزود: مصدومیت هین چان مهاجم ما در سالزبورگ ما را نگران کرده است. سعی می کنیم او را به دیدار برابر ایران برسانیم. وضعیت او تا دو روز دیگر مشخص می شود. سه راه برای شکست ایران وجود دارد.

سرمربی کره جنوبی درباره صحبت های کارلوس کی روش راجع به امکانات بد کره ای ها خاطرنشان کرد: به حرفهای سرمربی ایران اهمیت نمی دهم. همه می دانند که ما چقدر در ایران اذیت شدیم و رنج کشیدیم. ایران امکانات خوبی را در کره دریافت کرده است. کی روش استاد جنگ روانی است. ما نمی گذاریم که این کار را با ما انجام دهد.

وی در ادامه اذعان داشت: کاپیتان جدید ما کیم یونگ کوان است. این بزایکن روز 24 آگست به عنوان کاپیتان جدید تیم انتخاب شد. بازی خوبی مقابل سوون سامسونگ داشتیم و آخرین محک ما پیش از بازی با ایران بود. به 70 درصد خواسته های خود رسیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز