خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال:

تراکتورسازی یک - استقلال صفر/ یاشا اشکان

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۱۸۸

تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که میزبان یک بر صفر به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان استقلال تهران بود و دو تیم حساس ترین بازی هفته را برابر هم برگزار کردند. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با برتری 3-0 آبی پوشان همراه بود و آن زمان هدایت تراکتورسازی بر عهده توشاک بود ولی در این دیدار حاضر لیکنز روی نیمکت تراکتورسازی نشست و اولین بازی خود مقابل شفر و استقلال را تجربه کرد. 

این بازی با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

تراکتورسازی یک - استقلال صفر/ یاشا اشکان

ترکیب تراکتورسازی

محسن فروزان، احسان حاج صفی، محمد طیبی، دانیال اسماعیلی فر، ایمان سلیمی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه (علی عبدالله زاده)، مسعود شجاعی، سوگیتا و آنتونی استوکس

تراکتورسازی یک - استقلال صفر/ یاشا اشکان

 

ترکیب استقلال: 

سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی( 84- اللهیار صیادمنش)، امید نورافکن، ووریا غفوری( 62- منشا)، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی(70- ایسما)

تراکتورسازی یک - استقلال صفر/ یاشا اشکان

 

داور: اشکان خورشیدی

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و علیرضا ایلدروم؛ داور چهارم: جواد مداح

کمک داوران اضافی: پیام حیدری و کوپال ناظمی؛ ناظر: محمدرضا فلاح

 

کارت زرد:  داریوش شجاعیان(32) از استقلال و اشکان دژاگه(45) از تراکتورسازی

کارت قرمز:

گل: اشکان دژاگه (51) برای تراکتورسازی

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 88: ارسال منشا روی دروازه تراکتور با تلاش گونکالوس برای زدن قیچی برگردان ناکام ماند و در ادامه اسماعیلی صاحب توپ شد ولی شوت خطرناک او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: ضد حمله تراکتورسازی روی دروازه استقلال با پاس دژاگه برای استوکس همراه بود ولی پاس این بازیکن در آخرین لحظات توسط بازیکنان استقلال دفع شد.

دقیقه 83: حرکت انفرادی استوکس از جناح راست روی دروازه استقلال با شوت محکم این بازیکن به سمت دروازه همراه بود ولی مدافعان توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 80: ضربه کرنر ارسالی شجاعی از جناح راست روی دروازه استقلال از مدافعان این تیم عبور کرد ولی مهاجمان تراکتورسازی در موقعیتی خوب نتوانستند ضربه مناسب را به سمت دروازه استقلال بزنند.

دقیقه 78: شلوغی مقابل محوطه جریمه استقلال توپ را زیر پای شجاعی انداخت ولی شوت محکم این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 72: اسماعیلی‌فر از جناح راست ارسال خوبی روی دروازه استقلال داشت و در حالیکه نیاز به یک اشاره کوچک از جانب استوکس برای باز شدن دروازه بود ولی این بازیکن چند سانتی‌متر با توپ فاصله داشت.

دقیقه 70:  ارسال مواج شجاعیان روی دروازه تراکتورسازی با پرش بلند منشا برای باز کردن دروازه همراه بود ولی این بازیکن تعادل کافی برای زدن ضربه را نداشت و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 65: حمل استقلال روی دروازه تراکتورسازی توسط سلیمی به کرنر فرستاده شد که روی این ضربه کرنر ضربه سر منتظری از بالای دروازه فروزان راهی اوت شد.

دقیقه 51 (تراکتورسازی یک - استقلال صفر/ اشکان دژاگه): ضد حمله طراحی شده توسط تراکتوری‌ها با پاس عالی حاج‌صفی برای دژاگه همراه بود و این بازیکن در موقعیت تک به تک با وجود مزاحمت چند مدافع استقلال ضربه دقیقی به توپ زد و تور دروازه رحمتی را به لرزه در آورد.

تراکتورسازی یک - استقلال صفر/ یاشا اشکان

دقیقه 49: موج حمله تراکتورسازی در چند نوبت روی دروازه استقلال ایجاد شد و ارسال بازیکن این تیم را رحمتی دفع کرد تا موقعیت سرخپوشان خنثی شود.

دقیقه 31: ضربه ایستگاهی زمینی استقلال توسط امید نورافکن پس از عبور از خط دفاع به سمت دروازه تراکتور با تکل مدافعان این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه 23: حرکت تراکتورسازی از جناج راست روی دروازه استقلال می‌رفت ایجاد خطر کند ولی این بار رحمتی با حرکت به موقع خودش توپ را مهار کرد.

دقیقه 14: نفوذ استقلال از سمت راست روی دروازه تراکتورسازی توسط منتظری موقعیتی خوب در اختیار این بازیکن قرار داد و او قصد داشت تبریزی را صاحب موقعیت سرزنی کند ولی فروزان با خروج به موقع توپ را مال خود کرد.

دقیقه 11: خطای مدافعان استقلال روی حاج‌صفی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه این تیم در موقعیتی خوب به تراکتورسازی داد و دژاگه پشت این توپ ایستاد ولی ضربه ایستگاهی او پس از برخورد با دیوار دفاعی استقلال توسط بازیکنان دفع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز