خبرگزاری کار ایران

وعده صعود خونه به خونه با جواد نکونام (فایل صوتی)

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۰۵۹

سرمربی جدید خونه به خونه در اولین تجربه‌اش روی نیمکت مربیگری موفق شد یک پیروزی پرگل را جشن بگیرد.

 

 

 

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در اولین حضور خود روی نیمکت مربیگری موفق شد برابر صبای قم به یک برد پرگل دست یابد تا اکنون انتظارات از این تیم برای صعود افزایش یابد.

نکونام بعد از این پیروزی در خصوص شرایط بازی گفت: تبریک می‌گویم این برد را به مردم بابل. هواداران ما سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد. ما با تمام وجود در خدمت هستیم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم. در مدتی که در این تیم هستیم سعی کردیم تفکرات خودمان را به اجرا بگذاریم سخت است و زمان می‌خواهد و باید سریعتر به خواسته‌مان نزدیک شود. متاسفانه وقت کم است و در دوران آماده سازی در کنار تیم نبودیم. با توجه به شناختی که از بازیکنان جوان داشتیم  و آشنایی که پیدا کردیم. با برنامه دو ساله ای که داریم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم به امید خدا برای این شهر و برای دفاع از پیراهنی که بر تن داریم تا آخرین لحظه مبارزه کنیم و نتیجه بگیریم. در وهله بعدی هم به جوانان خدمت کنیم و آموزش های لازم را بدهیم و نتیجه بگیریم و خونه به خونه را به لیگ برتر برسانیم.

وی در خصوص پیروزی پر گل و اینکه چقدر روی آن تاثیر داشت گفت: بچه ها تمام کارهایی که می خواستیم را انجام دادند و هیچ جای تفکری برای ما باقی نگذاشتند تا فکر دیگری داشته باشیم. چیزی که مهم است این است که بازیکنان باهوش هستند و این برد متعلق به آنهاست. خودشان خواستند و تلاش کردند و این برد را باید به آنها تبریک گفت.

نکونام در هفته بعدی لیگ دسته اول باید برابر مهدی پاشازاده دربی دوجانبه‌ای را برگزار کند. او در خصوص این دیدار گفت: دربی است و برای یک استان هستند و ان شاالله یک بازی خوب و توام با موفقیت باشد. در این هفته روی آنها آنالیز خواهیم داشت و امیدوارم نتیجه خوبی برای ما داشته باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص اینکه آیا قولی برای صعود این تیم به لیگ برتر در این فصل داده است یا خیر گفت: من هیچ قولی ندادم و تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که تمام وجود، توانم، تمام تمرکز و تلاشم را بگذارم تا تیم نتیجه بگیرد و بتوانیم برنامه ها را اجرایی کنیم. هیچ قولی مبنی بر اینکه امسال صعود کند نداده‌ام و تمام تلاشم این است که تیم و بازیکنان پیشرفت کند و این قولی است که من می‌توانم به مردم و مسوولان بدهم. تمام تمرکزم روی صعود است اما در سال اول شاید شرایط آنطور که پیش بینی می‌کنیم پیش نرود اما در در دو سالی که ان شاالله اینجا هستم و برنامه دادم قطعا صعود خواهیم کرد.

 

حجم فایل صوتی: ۳.۵۷M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۳:۴۷ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز