خبرگزاری کار ایران

اگر با دو باخت مربی را عوض کنیم که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

افتخاری: پشت منصوریان را خالی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۰۳۵

مدیر عامل باشگاه استقلال به حمایت از علیرضا منصوریان پرداخت و ابراز امیدواری کرد بتوانند در دو بازی پیش رو نتیجه بگیرند.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری بعد از جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: کادر از این بازیکنان استفاده می‌کنند؛ خیلی خوشبین هستم که در این دو مسابقه نتایج خوبی بگیریم.

وی در واکنش به صحبت‌های زمانی مبنی بر کنار گذاشتن منصوریان در صورت عدم کسب پیروزی در دو بازی پیش رو و حضور مربی خارجی مطرح بعد از نتیجه نگرفتن تیم اظهار کرد: سخنگو و مدیر عامل باشگاه من هستم و اینجا باید نداریم؛ ما به هم کمک می‌کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و خط و نشان هم نمی‌کشیم؛ چرا اسم آقای زمانی را بیاوریم؟؛ آقای زمانی یا هر کس دیگری که می‌خواهد باشد.

مدیر عامل باشگاه استقلال عنوان کرد: آقای منصوریان زحمات زیادی در فصل گذشته کشید و فراموش نمی‌کنیم در لیگ نایب قهرمان شدیم، در دربی به برد رسیدیم و در جام باشگاه‌های آسیا نیز نتایج خوبی کسب کردیم؛ اگر بخواهیم با دو باخت مربی را عوض کنیم که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؛ بالاخره فوتبال است و برد و باخت دارد؛ هواداران هم باید صبور باشند و فرصت دهند تا آنها کار کنند.

افتخاری اضافه کرد: مقابل استقلال خوزستان دو گل ما را نگرفتند، از همان جا تیم ما آسیب دید و روحیه‌اش را از دست داد؛ الان این تعطیلات موجب شده تیم ما بتواند به روزهای اوج و خوب خود بازگردد و بازیکنان مصدوم به تیم برگشتند و با این حال اطمینان دارم نتیجه می‌گیریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه بازیکنان کلیدی ما مثل امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و پادووانی مصدوم شدند که بازگشت آنها موثر خواهد بود؛ نگرانی نداریم و اعتقاد به نتیجه گرفتن تیم دارم؛ این حرف را هم نزنیم اگر تیم ببازد، مربی اخراج می‌شود؛ بگوییم تیم می‌برد، آقای منصوریان می‌ماند، کارش را ادامه می‌دهد و نتیجه هم می‌گیرد؛ اگر یک درصد نگرفت بیاییم راجع به این مسائل صحبت کنیم و تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز