خبرگزاری کار ایران

10 دانستنی از ستاره جدید بارسلونا / شورشی که شبیه رونالدو است

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۷۴

ستاره جوان کاتالان‌ها در نکته جالب پیرامون خودش دارد که دانستن آنها برای هواداران این تیم جذاب خواهد بود.

به گزارش ایلنا،‌ در نهایت کش و قوس‌های فروان عثمان دمبله با قراردادی 5ساله به ارزش 150 میلیون یورو به بارسلونا پیوست تا جانشین نیمار در جمع آبی اناری پوشان مشخص شود.

حال روزنامه اسپورت کاتالونیا به ۱۰ نکته درباره این بازیکن اشاره کرده که برای هواداران بارسلونا جذاب است:

۱- او اصالت آفریقایی دارد: پدر او اهل مالی است و مادرش دورگه سنگال-موریتانی محسوب می‌شود. یک برادر و دو خواهر دارد.

۲- عشق اول او فوتسال بوده: دمبله تا ۱۳ سالگی در فوتسال می‌درخشیده. معمولا با بچه‌های بزرگتر از خودش بازی می‌کرده و البته از عهده آنها بر می‌آمده. او فوتسال را کنار گذاشت تا روی بازی ۱۱ نفره تمرکز کند.

۳- در رن هم شورشی بود: همان کاری که این تابستان در دورتموند کرد را در سال ۲۰۱۴ انجام داده اما در رن. وقتی فکر کرد دیگر چیزی در این باشگاه یاد نمی‌گیرد از تمرین خودداری کرد اما در نهایت کوتاه آمد.

۴- خانواده به او خیلی نزدیک هستند: وقتی در سن ۱۳ سالگی به رن رفت، مادر و برادر و خواهرانش هم به شمال فرانسه نقل مکان کردند.

۵- مقایسه با کریستیانو رونالدو: اگرچه همیشه آرزو داشته برای بارسلونا بازی کند اما بارها با کریستیانو رونالدو مقایسه شده.

۶- الگوهای او مسی و نیمار هستند: این فرانسوی بیشتر بازی‌های بارسلونا در سال‌های اخیر را دیده و می‌گوید بازی مسی و نیمار را با دقت بیشتری تماشا کرده.

۷- رشد خیره کننده: دمبله در ۱۳ ماه از بازی در زمین‌های باتلاقی به تیم جوانان فرانسه رسید، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.

۸- او شخصیتی قوی دارد: اعتماد به نفس زیادی دارد و هرگز دوست ندارد ببازد.

۹- در شبکه‌های اجتماعی خیلی فعال است: نامش در اینستاگرام  o. dembele۷ است و در توییتر هم می‌توان با نام Dembouz@ پیدایش کرد.

۱۰- می‌تواند در شهرآورد نخستین بازی‌اش را انجام دهد: اولین بازی بارسلونا بعد از تعطیلات بازی‌های ملی ۱۸ شهریور مقابل اسپانیول خواهد بود، دمبله می‌تواند برای اولین بار با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز