خبرگزاری کار ایران

بانوان در المپیک ۲۰۲۰ سه مدال کسب می کنند

سلطانی‌فر: صعود ایران به جام جهانی بی‌نظیر بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۲۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود بی‌نظیری به جام جهانی داشتیم، امیدوارم قرعه خوبی هم داشته باشیم.

به گزارش ایلنا مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبر ساعت 14 شبکه اول سیما درباره برنامه وزارت ورزش در خصوص جام جهانی 2018 در روسیه، عنوان کرد: صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی بی‌نظیر بود. ما هنوز دو مسابقه دیگر داریم اما به عنوان تیم اول صعود کردیم. امیدوارم قرعه‌ خوبی هم داشته باشیم و از مرحله روحی صعود کنیم.

وی افزود: با همکاری فدراسیون، سازمان‌های تیم‌های ملی و سرمربی تیم تا جام جهانی 2018، 75 روز اردوی مختلف و 4 تا 7 دیدار تدارکاتی در نظر گرفته شده است. برنامه‌های دیگری هم داریم که امیدواریم بتوانیم حضور مقتدرانه و در شأن جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که مهمترین رویداد بعد از جام جهانی فوتبال، المپیک 2020 است و شما چه برنامه‌ای برای این بازی‌ها دارید، اظهار داشت: بعد از جام جهانی در ابتدا بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را داریم. ستاد این بازی‌ها و المپیک تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌ها به گونه ای است که بتوانیم نتیجه تاریخی در المپیک بگیریم. تلاش این است علاوه بر 4 رشته‌ای که مدال‌آور بودیم بتوانیم در 3-4 رشته جدید با توجه به استعدادیابی و برنامه‌ریزی، مدال کسب کنیم. شمشیربازی، کاراته، تیراندازی و سنگ‌نوردی رشته‌هایی هستند که امیدواریم در المپیک 2020 روی سکو برویم.

سلطانی‌فر در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه چند سالی است بانوان در مسابقات برون‌مرزی افتخار‌افرینی کردند، مهمترین برنامه شما برای ارتقاء سطح بانوان چیست، گفت: ما به صورت جدی روی گسترش ورزش بانوان در رویدادهای مختلف کار می‌کنیم. در 9 ماه گذشته مجوز حضور در 5 رشته جدید را گرفته‌ایم و همین روند را ادامه می‌دهیم. ما استعدادهای زیادی در نقاط مختلف کشور داریم که با فراهم کردن زیرساخت‌ها زمینه بروز استعدادها ایجاد می‌شود. تلاش می‌کنیم علاوه بر تک مدال علیزاده در المپیک بانوان در رشته‌های دیگر هم افتخارآفرینی کنند. پیش‌بینی ما این است در المپیک 2020 سه مدال توسط بانوان کسب شود. در رشته های تیمی هم شرایط خوبی داریم و در عرصه‌های مدیریتی باید شرایطی را به وجود آوریم که بانوان حضور جدی‌تر داشته باشند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز