خبرگزاری کار ایران

پایان حصر 6 ساله؛ دوئل با جواد نکونام به یاد روزهای خوش تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۷۶

هومن افاضلی بعد از شش سال دوری این بار به عنوان سرمربی تیم صبای قم به مربی گری باز گشته است.

به گزارش ایلنا، هفته سوم رقابت های لیگ برتر امروز در حالی آغاز می شود که در این هفته شاهد رقابت های جذاب و دیدنی روی نیمکت تیم ها هستیم.

هومن افاضلی که چند روزی است هدایت تیم فوتبال صبای قم را به عهده گرفته است امروز با این تیم باید مقابل خونه به خونه بابل قرار بگیرد.

افاضلی آخرین بار در سال 90 هدایت تیم استیل آذین را به عهده داشت اما بعد از سقوط این تیم به لیگ یک او نیز کاملا از نیمکت مربی گری دور شد. او حالا بعد از حدود شش سال باردیگر به عنوان سرمربی به فوتبال ایران بازگشته است.

نکته جالب این جا است که افاضلی در اولین مسابقه اش با لباس مربی گری صبای قم باید رودر روی جواد نکونام مربی جدید تیم خونه به خونه  قرار بگیرد.

جدال افاضلی و نکونام در حالی می تواند جذاب ترین جدال هفته سوم لیگ آزادگان لقب بگیرد که بدانیم این دو در دو مقطع متفاوت در تیم ملی با هم همکاری کرده اند. افاضلی در زمان برانکو ایوانکوویچ و علی دایی عضو کادر فنی تیم ملی بود و جواد نکونام نیز در هردو دوره از بازیکنان اصلی تیم ملی به شمار می آمد.

جدال این دو که سابق بر این رابطه مربی و بازیکن داشتند به عنوان سرمربی دو تیم لیگ یکی می تواند نقطه عطف هفته سوم لیگ آزادگان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز