خبرگزاری کار ایران

بیانیه یا اعتقاد فنی کی‌روش؛ فرق مسعود و احسان چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۶۹۴

فهرست جدید کی‌روش علامت سوال روزهای اخیر فوتبال ایران را پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با اعلام فهرست لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش، بازیکنان انتخاب شده برای دیدار با کره جنوبی مشخص شدند و این فهرست به علامت سوالی که در روزها و هفته‌های اخیر ذهن فوتبالدوستان را به خود مشغول کرده بود پاسخ داد.

صحبت از حضور یا عدم حضور احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی سوژه اول رسانه‌ها در روزهای اخیر بود که کارلوس کی‌روش به این موضوع پایان داد.

در جمع نفرات جدید تیم ملی احسان حاج‌صفی حضور دارد ولی خبری از مسعود شجاعی نیست.

این دو بازیکن به دلیل به میدان رفتن مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در خطر از دست دادن پیراهن تیم ملی بودند و حتی این موضوع حساسیت فیفا را هم برانیگخته بود.

با این حال مشخص نیست چرا حاج‌صفی به اردو دعوت شده ولی خبری از شجاعی نیست.

این موضوع در درجه اول به اعتقاد فنی سرمربی تیم ملی برمی‌گردد ولی با توجه به بیانیه حاج‌صفی و اعلام برائتش از مسائل اخیر که در تلطیف فضا نقش بسزایی داشت و عدم به نمایش گذاشتن رفتار مشابه توسط شجاعی می‌توان این موضوع را هم در تصمیم کی‌روش دخیل دانست.

از طرفی گفته می‌شود برای فرار از خطر تعلیق توسط فیفا چنین تصمیمی اتخاذ شده و در حالت عادی حاج‌صفی هم شانسی برای دعوت مجدد نداشته است.

اینها همه گمانه‌زنی‌هایی است که در اذهان عمومی مطرح شده است ولی محتمل‌ترین حالت ممکن همان تصمیم فنی کی‌روش است که نشان داده آدم توصیه پذیری نیست و بهتر است به جای چون و چرا آوردن در تبعیض میان حاج‌صفی و شجاعی، ختم به خیر شدن موضوعی که می‌توانست به یک معضل بزرگ برای فوتبال ایران بدل شود را به فال نیک بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز