خبرگزاری کار ایران

قولی که هرگز عملی نشد

بی‌احترامی علیرضا منصوریان به خبرنگاران و هواداران

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۳۳۶

سرمربی استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و این موضوع در حرف‌ها و رفتارهایش نمود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از شکست 2 بر صفر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی مقابل پدیده و دنباله‌دار شدن نتایج ضعیف این تیم تا پایان هفته پنجم، آبی‌پوشان تهرانی همانطور که پیش‌بینی‌ می‌شد اوضاع آشفته‌ای پیدا کردند و این شرایط با رفتار علیرضا منصوریان و کادر فنی استقلال نمود بدتری پیدا کرد.

پس از سوت پایان بازی  در حالی که خبرنگاران و هواداران استقلال منتظر توضیحات منصوریان یا حداقل یکی از اعصای کادرفنی او در مورد شرایط این تیم در نشست خبری بعد از بازی بودند تا حداقل با صحبت‌های عوامل تیم اوضاع کمی آرام شده و هم خبرنگاران بتوانند پوشش دهی مناسبی نسبت به اوضاع درونی استقلال داشته باشند و هم هواداران میلیونی و نگران این تیم اطلاع موثقی در اوضاع درون تیم پس از شسکت بدهند.

با این وجود منصوریان نه خودش در نشست خبری حاضر شد نه به دستیارانش اجازه حضور و پاسخگویی مقابل اصحاب رسانه و نمایندگان افکار عمومی را داد تا تیم علاوه بر بحران نتیجه‌گیری، در بلاتکلیفی خبری بسر ببرد و بازار شایعات و اخبار ضد و نقیض پس از این اقدام غیر حرفه‌ای داغ شد.

در چنین شرایطی سرمربی استقلال در یک اقدام عجیب در پاسخ به سوال خبرنگاران فرصت 48 ساعته خواست که با احتساب زمان بازی و طبق قول خود او باید تا پنجشنبه شب زمانی برای نشست خبری و پاسخگویی به رسانه‌ها مشخص می‌کرد ولی تا امروز شنبه هنوز هیچ خبری از پاسخگویی نیست.

این اقدام غیرحرفه‌ای و غیر مسئولانه سرمربی استقلال بی‌احترامی بزرگی نسبت به اصحاب رسانه و هوادارانی است که نگران اوضاع تیم‌شان هستند و بازار داغ شایعات این نگرانی آنها را بیشتر کرده است ولی کسانی که باید اخبار موثق را به گوش مردم برسانند سکوت کرده‌اند.

منصوریان به جای پاسخگویی در این مدت مشغول رایزنی برای جلب نظر مخالفانش در کادر مدیریتی بود و شنیده می‌شود سرمربی استقلال خیلی بی سرو صدا و دور از هیاهوی رسانه‌ها در پست خودش ابقا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز