خبرگزاری کار ایران

آل کثیر: تیر خلاص را به سیاه جامگان زدم / تساوی هم نتیجه قابل قبولی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۱۰۹

مهاجم نفت تهران معتقد است یک امتیاز برای این تیم به عنوان تیم میهمان برابر سیاه جامگان نتیجه قابل قبولی بود.

عیسی آل کثیر در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی درخصوص تقابل نفت تهران با سیاه جامگان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: نیمه اول این دیدار اصلا قابل قبول نبود و نیمه دوم بعد از اینکه از حریف گل خوردیم دو تعویض آقای درخشان خیلی واقع شد. موفق شدیم بازی را در دست بگیریم و گل تساوی را هم بزنیم. یک امتیاز هم به نظرم نتیجه قابل قبولی بود برای هر دو تیم و برای ما بیشتر.

مهاجم نفت درباره گل تساوی در دقیقه آخر که به ثمر رساند اظهار داشت: دقیقه 90 هم جزوی از بازی است و آنها هم هفته پیش دقیقه آخر به پرسپولیس گل زدند و مساوی شدند. فوتبال همین است و برای من بین دقیقه 1 و 90 فرقی وجود ندارد. شما هر وقتی گل بزنید برای تیم نتیجه گرفتید حال اگر خوش شانسی ما باشد یا بد شانسی تیم حریف. زحمت بچه‌ها بود که توپ دقیقه آخر رسید و من هم تیر خلاص را زدم. 

وی ادامه داد: نمی‌‌توان گفت به تنهایی این کار را انجام داده‌ام و زحمت همه بازیکنان بود که دقیقه 90 نتیجه داد.

آل کثیر درباره شرایط آماده سازی نفت در تعطیلات پیش رو گفت: قرار شده اردویی داشته باشیم تا به روند بهتری دست پیدا کنیم. زمان زیادی برای بدنسازی نداشتیم و دست آقای کریمی و کادر فنی اول فصل درد نکند که برای آماده سازی ما زحمت کشیدند و به ما کمک کردند. حتما اردو خواهیم داشت اما مکان دقیق آن مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز