خبرگزاری کار ایران

آخرین بمب نقل و انتقالاتی مورینیو؛ الکسیس سانچز با 70 میلیون پوند در یونایتد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۶۰

کار شیاطین سرخ در فصل نقل و انتقالات هنوز تمام نشده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از اکسپرس، بازار نقل و انتقالات تابستانی رو به اتمام است و تیم‌ها آخرین تلاش‌ خود را  برای جذب ستاره‌های مورد نظرشان به کار می‌گیرند تا با تیمی قدرتمندتر در مسابقات مختلف پیش‌رو حاضر شوند.

منچستر یونایتد به عنوان یکی از پرهزینه‌ترین باشگاه‌های حاضر در نقل و انتقالات که روملو لوکاکو و ماتیچ را به خدمت گرفته است، قصد دارد در آخرین فعالیت نقل و انتقالاتی خود روی ستاره آرسنال، الکسیس سانچز دست بگذارد.

شیاطین‌ سرخ تا این لحظه در تلاش برای جذب پریسیچ و گرت بیل موفق با جلب نظر مثبت اینترمیلان و رئال مادرید نشدند و رسیدن به روزهای پایانی پنجره تابستانی آنها را به تکاپوی رفتن سراغ سایر گزینه‌ها انداخته است.

یونایتدی‌ها پیشنهادی هفتاد میلیون پوندی برای جذب ستاره شیلیایی آرسنال آماده کرده‌اند تا او را به عنوان آخرین گزینه نقل و انتقالاتی خود به خدمت بگیرند.

با وجود عدم تمایل آرسنال به از دست دادن سانچز، عدم توافق با این بازیکن در تمدید قرارداد و باقی ماندن تنها یک سال از قراردادش با این تیم احتمال پذیرش این پیشنهاد را توسط آنها بالا برده است.

در این میان سران باشگاه همشهری، منچسترسیتی هم به دنبال جذب سانچز هستند و پیش از این پیشنهاد 60 میلیونی برای او ارائه داده بودند که با آن موافقت نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز