خبرگزاری کار ایران

کار سخت دروازه‌بان گیلانی در جمع مدعیان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۸۸

دروازه‌بان سپیدرود رشت در دو بازی گذشته لیگ برتری سرخپوشان موفق به ثبت کلین شیت شده است.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران برابر سپاهان اصفهان به تساوی ارزشمندی دست یافت و ضمن کسب یک امتیاز برای بهبود جایگاهش در جدول رده بندی یک موفقیت هم برای دروازه بان این تیم ثبت شد.

سید محمد حسینی، دروازه بان اول سرخپوشان گیلانی در لیگ برتر است که پس از جدایی از این تیم در تابستان جاری دوباره به این این بازگشت و با وجود ایمان صادقی موفق شد اعتماد علی نظرمحمدی را جذب کند و انتخاب اول در چارجوب دروازه سپیدرود باشد هرچند در دو هفته ابتدایی نمایش خوبی نداشت.

سپیدرود در هفته اول برابر نفت تهران دو گل دریافت کرد و هفته دوم هم با وجود میزبانی در ورزشگاه عضدی شکست دو بر یک را مقابل سیاه جامگان متحمل شد. حسینی در مجموع دو بازی چهار گل دریافت کرد و پس از یک هفته استراحت بازی برابر پیکان و سپاهان را با موفقیت بزرگی در این روزهای حساس سپیدرود رقم زد.

دروازه بان بلند قامت گیلانی‌ها با حمایت ویژه خط دفاعی این تیم و واکنش‌هایی که خودش داشت در دوبازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا شاگردان نظرمحمدی به جایگاه خوبی در جدول دست پیدا کند و از این نظر از بعضی دروازه‌بان های نام آشنا در سطح اول فوتبال ایران بالاتر قرار بگیرد.

سپیدرود با وقفه‌ای که در لیگ برتر ایجاد می‌شود پس از تعطیلات باید برابر صنغت نفت آبادان قرار بگیرد و باید دید دروازه‌بان سرخپوشان می‌تواند به این روند ادامه بدهد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز