خبرگزاری کار ایران

غلامی: سرمایه سپیدورد هوادارانش است / سپاهانی‌ها ما را دست کم گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۹۵

هافبک سپیدرود رشت معتقد است آنها در بازی برابر سپاهان به دنبال مدیریت بازی بودند و موضوع وقت تلف کردن تنها شایعه بوده است.

توحید غلامی، هافبک سپیدرود رشت، در خصوص بازی روز گذشته با سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی سختی را در اصفهان انجام دادیم و موفق شدیم در نهایت با یک امتیاز ورزشگاه نقش جهان را ترک کنیم. شرایط ما با یک جلسه تمرینی پیش از این بازی ایده‌آل نبود اما خوشحالم که توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. 

وی ادامه داد: بعد از بازی برابر پیکان فیزیوتراپی انجام می‌دادم و فرصت نکردم در تنها جلسه تمرینی پیش از این بازی شرکت کنم اما با این وجود تا دقیقه 60 بازی کردم. شرایط طوری نیست که تیم را تنها می‌گذاشتم و برای سپیدرود از جان و دل مایه می‌گذارم. برای یک امتیاز به سپاهان رفته بودیم و آنها با وجود اینکه ساختار قوی دارند، نتوانستند برابر ما پیروز شوند.

غلامی درباره حواشی که هواداران سپاهان در جریان بازی ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: فشار هواداران اصفهانی در ورزشگاه خانگی‌شان زیاد بود. انتظار داشتند تیمشان برنده این بازی شوند و ما را دست کم گرفته بودند. فکر می‌کردند بازی آسانی را در پیش دارند و حواشی ایجاد کردند که بازیکنان ما به دنبال وقت تلف کردن هستند اما اینطور نبوده و برای مدیریت بازی روند دیروز را در پیش گرفتیم.

هافبک سپیدرود ادامه داد:‌ در بازی روز گذشته هواداران ما از رشت به اصفهان آمده بودند  وحمایت ویژه‌ای از ما داشتند. به نظر من سرمایه اصلی سپیدرود هوادارنش است. ما شرایط خوبی برای آماده سازی نداریم و ایشالا مسئولان بتوانند آن را برطرف کنند. توقع ما بازیکنان از هیئت مدیره جدید حل مشکلاتی است که شرایط را سخت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز