خبرگزاری کار ایران

افشار: به دلیل مشغله کاری استعفایم را اعلام کردم/ بی‌باک و پولادگر مخالف رفتنم از کادرفنی بودند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۶۶

مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به مشغله کاری که پس از مسابقات قهرمانی جهان کره‌جنوبی داشتم، استعفایم را اعلام کردم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی افشار اظهار داشت: من کارمند شرکت نفت هستم. پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان شرایط شغلی‌ام در این شرکت تغییر کرد. به طوری که تمام وقتم را می‌گرفت. برهمین اساس با مهدی بی‌باک صحبت کردم تا از کادر فنی تکواندو جدا شوم.

وی افزود: با وجود شرایط کاری که داشتم تا پایان مسابقات ازبکستان (جام ریاست فدراسیون جهانی) کنار تیم بودم پس از بازگشت از این مسابقات استعفایم را اعلام کردم.

مربی بدنساز تیم ملی تکواندو ادامه داد: مهدی بی‌باک و رییس فدراسیون تکواندو مخالف استعفایم بودند و درخواست داشتند تا همکاری‌ خود را همچنان با تیم ملی تکواندو داشته باشم. اما با توجه به شرایطی که داشتم حتی به صورت پاره وقت هم نمی‌توانستم کنار تیم باشم. این در حالی است که مسئولیت مربیگری تیم ملی تکواندو سنگین است و باید زمان زیادی برای این کار صرف کرد.

هادی افشار در پاسخ به این سوال که بسیاری از منتقدان معتقدند ملی‌پوشان به لحاظ بدنی در مسابقات کم می‌آوردند، گفت: هیچ آدمی کامل نیست. من هم ضعف هایی دارم و اگر ایراد و انتقادی هست آن را می پذیرم. اگرچه برای موفقیت یک بازیکن در میدان مسابقه فاکتورهای زیادی لازم است. یکی از این فاکتورها نیز بدنسازی خوب و مناسب است که من تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بازیکنان در بهترین شرایط بدنی باشند.

وی یادآورشد: در طول حضورم کنار کادرفنی تیم ملی تکواندو تلاش کردم تا بالاترین استانداردها را رعایت کرده و بازیکنان را با متد روز دنیا آماده مسابقات کنم.

مربی پیشین تیم ملی تکواندو اظهار داشت: خوشبختانه این مسئولیت حالا به کسی واگذار شده که در حکم استاد بنده است. مهرداد یوسفی مربی بسیار با اخلاق و با تجربه‌ای است و به طور حتم حضورش در تیم ملی تکواندو بسیار عالی خواهد بود. برای تک تک بازیکنان و کادر فنی تکواندو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیداورم تکواندو با جوانانی که در اختیار دارد بهترین نتایج را در میادین بین‌المللی به دست بیاورد.

افشار گفت: 27 سال از عمرم را با تکواندو گذرانده‌ام و از تکواندو جدا نخواهم شد اما در حال حاضر شرایط ماندن کنار تیم ملی را ندارم. قطعا همیشه و در همه حال آماده خدمت به تکواندو هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز