خبرگزاری کار ایران

تاکید بر زیرساخت‌ها و حضور قدرتمندانه تیراندازان در مسابقات 2018 تبریز

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۶۱

رییس فدراسیون تیراندازی و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشستی با حضور کارشناسان مربوطه، با تاکید به زیرساخت های این ورزش در استان در خصوص حضور قدرتمندانه تیراندازان کشورمان در رویداد2018 تبریز بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در این نشست که درمحل فدراسیون برگزار شد علی دادگر رییس فدراسیون و جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص تکمیل و ساخت پروژه های تیراندازی در اهداف ثابت و پروازی گفت و گو کردند.
علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اهمیت رویداد تبریز 2018 گفت: در سال آینده ایران میزبان رقابت های کشورهای اسلامی است و شهر تبریز نیز به عنوان پایتخت فرهنگی این رویداد انتخاب شده است. با توجه به حضور کشورهای مسلمان در این رویداد بزرگ، فدراسیون تیراندازی در صدد است با تمام قدرت و توان در این میدان فرهنگی و ورزشی حضور یابد و از هم اکنون کار خود را آغاز کرده ایم.
وی ادامه داد: این رقابتها فرصت خوبی است که با همکاری مسئولان بتوانیم این ورزش جذاب را گسترش دهیم و در نشستی که با مدیر کل ورزش و جوانان استان داشتیم قرار شد با همکاری طرفین تفاهم نامه ای عقد شود تا بتوانیم زیر ساختهای این ورزش را شناسایی و برای برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد کمک و همکاری های لازم را انجام دهیم.
جمشید نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت این موضوع گفت: در این دیدار در خصوص سهم ورزش تیراندازی در این رویداد مهم بحث و گفتگو کردیم. 
وی افزود: در تصمیماتی که مابین فدراسیون و اداره کل گرفته شد مقرر شد کارشناسان فدراسیون در هفته آینده در این استان حضور پیدا کنند تا با امکانات موجود و زیر ساخت های استان، محل برگزاری این ورزش ملی و مذهبی را جانمایی و اجرا کنند.
نظمی در خصوص وضعیت زیرساختهای موجود در رشته تیراندازی گفت: در شهر تبریز دو سالن تیراندازی وجود دارد که شاهد استعدادهای خوبی در این استان هستیم، بدون شک با همکاری فدراسیون تیراندازی در این رویداد بزرگ و با ایجاد فضای مناسب برای این رشته شاهد حضور پررنگ تیراندازان و کسب مدال های خوش رنگ این رشته خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز