خبرگزاری کار ایران

در مورد برنامه‌های تیم ملی منتظر کی‌روش هستیم

ساکت: تاج تصمیم نهایی در مورد حاج‌صفی و شجاعی را اعلام می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۴۰۲

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت:همه ما برای تمام شهدای انقلاب احترام خاصی قائل هستیم، اما تصمیم نهایی را در مورد حاج صفی و شجاعی تاج خواهد گرفت و اعلام می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا ساکت اظهار داشت: امکاناتی که امروز افتتاح شد با این نگاه بود که افرادی که اینجا هستند ساعاتی را به تمرینات رسمی بپردازند و ساعتی را هم که نیاز دارند با تفریحات با نشاط سپری کنند تا با پرکردن اوقات فراغت خود از نظر روحی آماده‌ تمرینات سخت و فشرده شوند.

وی ادامه داد: از نظر زیر ساخت کمبودهای جدی داریم؛ واقعیت این است که پولی تزریق نشده بود به پیمانکار، اما با توجه به قراردادی که آن پیمانکار با شهرداری منطقه داشت خوشبختانه کار را پیش برده است و زیرسازی از حدود یک ونیم متر از عمق زمین شروع شده است.

دبیر فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: سیستم آبیاری روز گذشته رسماً افتتاح شد و هیچ مشکلی وجود نداشت. سیستم هیتینگ باید آماده شود که چیزی شبیه ورزشگاه آزادی است. لوله‌های هیتینگ و رفت و برگشت آب آماده شده است و تا 15 شهریور این سیستم هم تمام شود. زمان کشت هم که ما نگرانش هستیم اول مهر است. از مسئولان شهرداری منطقه 22 خواستیم که کمک کند تا این پیمانکار بتواند کار را پیش ببرد تا ما زمان را از دست ندهیم، چون اگر زمان از دست برود نگرانی‌ها بیشتر می‌شود.

ساکت گفت: تیم‌های ملی نیاز به زیرساخت‌های بیشتر دارد و ما بارها این را اعلام کرده‌ایم که استعدادهای ما با میزان زیرساخت ما همخوانی ندارد. تمرکز ما این است که این مکان را گسترش دهیم و برای این کار نیازمند حمایت‌های بیشتر هستیم.

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا از چمن داخلی استفاده خواهد شد یا چمن خارجی، عنوان کرد: این چمن کشت در محل است، اما چمن ورزشگاه یادگار امام را از جای دیگری منتقل کرده بودند. سیستمی که در قرارداد شهرداری منطقه 22 وجود دارد استفاده از چمن با کشت در محل است. بذر اصلاح شده را قرار است طبق قرارداد از خاج وارد کنند و چمن کاملاً ورزشی و فوتبال است. برخی‌ها ممکن است بگویند که چون شهرداری در حال ساخت این مجموعه است از چمن پارکی استفاده خواهد کرد درحالی که اینگونه نیست. این چمن براساس مشخصاتی است که فدراسیون داده است و در رنج تایید شده فیفا است. ضمن اینکه مناقصه‌ای در روزنامه‌ها گذاشتیم برای زمین شماره یک که آن هم در حال گرفتن پیمانکار است. زمین چمن شماره یک حدود 4 ماه قبل تایید که پول بازسازی‌‌اش را فیفا تامین کند و تاییدیه آن را هم گرفته‌ایم. ما فقط طبق مقررات کشور باید مناقصه را برگزار کنیم و پیمانکارمان را معرفی کنیم.

وی درمورد شرایط تیم ملی عنوان کرد: همه در تلاش هستیم تا تیم ملی بهترین کیفیت را داشته باشد و در ادامه هم با موفقیت پیش‌ برود. کی‌روش و همکارانش تلاش زیادی داشته‌اند تا بهترین اردوها برگزار شود. آنها تک تک اردوها را بررسی می‌کنند و ارزیابی‌های فنی دارند. کمپ تیم ملی هم انتخاب شد و ادامه کار هم با تمرکز خوبی پیش می‌رود. ضمن اینکه باید منتظر قرعه‌کشی آذر هم ماند تا وضعیت ما برای اینکه با چه سبک فوتبالی روبرو خواهیم بود مشخص خواهد شد.
ساکت درمورد آخرین شرایط حاج‌صفی و شجاعی تصریح کرد: همه ما عاشق پرچم ایران هستیم و باید به هنجارهای ملی توجه کنیم و به اعتقادات مردم احترام بگذاریم. همه ما برای تمام شهدای انقلاب احترام خاصی قائل هستیم، اما تصمیم نهایی را تاج خواهد گرفت و اعلام می‌کند.
وی در خصوص بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: روسیه را اعلام کردند، اما درمورد سایر بازی‌های تدارکاتی باید منتظر ماند تا توسط کی‌روش قطعی شوند. اگر الان حرفی بزنیم ممکن است برنامه‌های کی‌‌روش تخریب شود، چون هم‌اکنون با 10 جا در حال مذاکره هستیم و اگر حرفی بزنیم ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد. نمی‌دانم کمپ در کازان است یا مسکو، چون هنوز کی‌روش را ندیده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز