خبرگزاری کار ایران

شیعی خبر داد:

تاج گفته نتایج دادگاه CAS برای ما خوب است

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۲۸

مدیرعامل باشگاه پیکان بر حمایت از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تأکید کرد

به گزارش ایلنا، محمود شیعی درباره شرایط تیم فوتبال پیکان در لیگ برتر اظهار داشت: باشگاه کارهای خودش را انجام داده است و ما امور لازم را اجرا کرده‌ایم. می‌توانست برخی اتفاقات در چند هفته گذشته رخ ندهد، اما ان‌شاءالله از این هفته و دیدار با فولاد اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. در واقع ما به خاطر اتفاقات فوتبالی عقب هستیم.

وی در خصوص صحبت‌هایی که نسبت به برکناری مجید جلالی شنیده می‌شود، گفت: ما برنامه سه ساله با جلالی داریم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره بخشیده شدن امیرحسین صادقی، مدافع پیکان و محرومیت یک ماهه فرزاد حاتمی، مهاجم تراکتورسازی پس از درگیری این دو بازیکن خاطر نشان کرد: این تصمیم، جمع‌بندی کمیته اخلاق بوده است و آنها به این نتیجه رسیده بودند که صادقی کمتر مقصر بوده است.

شیعی درباره رأی دادگاه CAS در خصوص پرونده مناقشه فوتبالی ایران و عربستان گفت: اگر در این باره جمع‌بندی شود، حتماً اطلاع‌رسانی خواهد شد. ضمن اینکه به گفته مهدی تاج نیز، نتایج این دادگاه برای ما خوب است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حذف نامش از هیئت رئیسه این نهاد به دلیل برخی مشکلات مالیاتی‌اش خاطرنشان کرد: من سال 83 عضو یک هیئت مدیره بودم که البته مشکلات مربوط به آن حل شده بود و در این چند ساله نیز مشکلی پیش نیامد، اما چون پروسه طولانی بوده، گفتند که نام من پس از ثبت فدراسیون در ثبت شرکت‌ها بازخواهد گشت و مشکلی در این باره وجود ندارد.

وی در پایان درباره شرایط مسعود شجاعی و احسان حاج صفی گفت: ان‌شاءالله امروز در این باره صحبت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز