خبرگزاری کار ایران

عزم جدی سلطانی‌فر در برخورد با فساد در ورزش/ مردم گزارش دهند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۱۶۸

وزیر ورزش و جوانان کشورمان از برنامه‌های خود برای مبارزه با فساد در ورزش ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، یکی از بحث‌هایی که در سال‌های اخیر ورزش را تحت تاثیر خود قرار داده، تخلفاتی است که از سوی مدیران، مربیان، ورزشکاران و عوامل دیگر به صورت جسته و گریخته گزارش می‌شود و شاید در اکثر مواقع این موارد بدون اینکه با پیگیری جدی مواجه شود، به دست فراموشی سپرده می‌شود.

مسعود سلطانی‌فر که چند روز قبل از مجلس برای حضور در دوره ۴ ساله آینده در وزارت ورزش رای اعتماد گرفت، مبارزه با فساد را در راس برنامه‌های خود قرار داده است. وزیر ورزش در این باره گفته است: در موضوع مقابله با فساد خود من پای کار هستم و تلاش می‌کنم این موضوع هر چه سریع‌تر تا یک ماه آینده با ساز و کاری معین، عملیاتی شود و به‌زودی سامانه‌ای برای با ارتباط با مردم و گرفتن گزارش در این مورد در سطح وزارتخانه ایجاد می‌کنیم.

طرح ایجاد یک سامانه برای ارتباط با مردم، بدون شک انقلابی در حوزه مبارزه با فساد خواهد بود. تاکنون شاید مردم تنها از طریق رسانه‌‌‌‌ها سعی می‌کردند این تخلفات را به گوش مسئولان برسانند اما حالا سلطانی‌فر در پی راهکاری برای ارتباط مستقیم است.

سلطانی‌فر همچنین به مواردی که از این پس تحت نظر قرار می‌گیرد،‌ اشاره کرده است: صیانت حرفه‌ای و اخلاقی شامل تمام موارد از ساخت و ساز تا انتصاب و مدیریت بخش‌ها، استادیوم‌ها، اردوها، تماشاگران و حتی لیدرها و رفتار کادرفنی و تمام افراد دخیل در ورزش خواهد شد.

باید دید با اجرایی شدن طرح مقابله با فساد چه اتفاقی در این حوزه در ورزش ایران رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز