خبرگزاری کار ایران

شانس صعود باقی ماند

پرسپولیس2 - 2 الاهلی عربستان؛ آس دست برانکو بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۱۵۷

پرسپولیس در دیدار رفت برابر الاهلی عربستان با تعویض های طلایی برانکو بازی باخته را به تساوی کشاند تا امیدهایش برای صعود زنده بماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم پرسپولیس به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران که به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است، در عمان میزبان الاهلی عربستان است و دیدار رفت مقابل این تیم را از ساعت 20:30 امشب برگزار کرده است.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده(کمال کامیابی نیا)، محسن مسلمان(بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی (گادوین منشا).

 پرسپولیس2  - 2  الاهلی عربستان؛ آس دست برانکو بود

 

ترکیب الاهلی عربستان:

حمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو، حسین المقوی، صالح جمان العمری و عمر السوماهبه

 

کارت زرد: صالح عجمان (دقیقه 40) و الشمرانی(دقیقه 86) الاهلی / شجاع خلیل زاده (دقیقه 86) پرسپولیس

کارت قرمز:

 

گل‌ها:

پرسپولیس 0 - 1 الاهلی عربستان (عمر سوما دقیقه 2):شوت مهاجم الاهلی از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص بیرانوند جلوی پای عمر سوما افتاد و این بازیکن دروازه پرسپولیس را باز کرد.

پرسپولیس 0 - 2 الاهلی عربستان( لئوناردو دقیقه 57):  لئوناردو در موقعیت تک به تک با بیرانوند برای بار دوم دروازه پرسپولیس را باز کرد.

پرسپولیس 1 - 2 الاهلی عربستان( شجاع خلیل زاده دقیقه 70):ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را بشار رسن به روی دروازه فرستاد که با اثر گذاری علیپور،به خلیل زاده رسید و ضربه سر این بازیکن گل اول پرسپولیس را در پی داشت.

پرسپولیس 2 - 2 الاهلی عربستان(گادوین منشا دقیقه 82):گادوین منشا روی پاس در عرض علیپور و با یک شوت دیدنی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 9: حرکت مهدی طارمی در محوطه جریمه با شارژ مدافع الاهلی می‌توانست یک ضربه پنالتی نصیب پرسپولیس کند که داور از آن عبور کرد.

دقیقه 14:پاس در عرض طارمی برای مسلمان که ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17:ارسال دیدنی وحید امیری با ضربه سرضرب علیپور به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 19:ارسال لئوناردو به روی دروازه پرسپولیس با دفع ناقص مدافعان به عمر سوما رسید که ضربه نوک پای این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31:شوت از راه دور صالح عجمان از با اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 34:ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با ارسال بلند مسلمان و ضربه سر کم جون محمد انصاری در دستان دروازه بان الاهلی قرار گرفت.

دقیقه 47: ارسال  وحید امیری با ضربه سر دیدنی مهدی طارمی تنها با واکنش دروازه‌بان الاهلی سرخ‌ها را ناکام گذاشت تا یک کرنر با مشت او همراه شود.

دقیقه 49:ارسال کرنر محسن مسلمان به روی دروازه با اشتباه مدافعان الاهلی می توانست به گل تبدیل شود که در این صحنه هیچ بازیکنی از پرسپولیس حضور نداشت.

دقیقه 54:حرکت در عرض مقاوی و شوت سرکش این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 63:ضد حمله خطرناک بازیکنان الاهلی و پاس در عرض برای مقاوی که ضربه این بازیکن از درون شش قدم به بالای دروازه زده شد.

دقیقه 72: ارسال درون محوطه جریمه برای علی علیپور فرصت فوق العاده‌ای را نصیب این مهاجم کرد که ضربه اش به سادگی در اختیار دروازه بان الاهلی قرار گرفت.

دقیقه 74: ارسال کرنر برای پرسپولیس یک موقعیت فوق العاده نصیب این تیم کرد که در رفت و برگشت عجیب توپ در شش قدم، ضربه محکم محکم محمد انصاری با کمترین اختلاف راهی اوت شد تا آه از نهاد پرسپولیسی ها بلند شود.

دقیقه 2+90:حرکت فوق العاده علیپور و پاس در عرض برای منشا،که ضربه این بازیکن به بالای دروازه زده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز