خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت ملی پوشان واکو از زبان سرپرست تیم های ملی مردان و زنان ایران

شرایط ملی پوشان کیک بوکسینگ واکو ایده ال است

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۹۷۲

سرپرست تیم های ملی کیک بوکسینگ واکو اعزامی به بازیهای داخل سالن و رزمی آسیا – اقیانوسیه ، با تاکید بر شرایط مناسب ملی پوشان گفت : خوشبختانه ملی پوشان با جدیت و اراده بالایی زیر نظر مربیان تمرین می کنند و قطعا کاروان اعزامی به ترکمنستان که به نام شهید محسن حججی نامگذاری شده ، در این رقابتهای معتبر با اقتدار ظاهر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بهزاد کتیرایی در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه کرد : مرحله نخست اردو از 23 مرداد با 25 ورزشکار خانم و آقا در مجموعه انقلاب تهران شروع شد و روز پنجشنبه هفته جاری این مرحله به پایان می رسد و سپس ملی پوشان از چهارم شهریور ، دور دوم تمرینات اماده سازی را از سر خواهند گرفت. 

وی در ادامه گفت : ار دوی آماده سازی ملی پوشان تا 25 شهریور در چهار مرحله و طبق برنامه به شکل مستمر و منظم برگزار می شود و در نهایت 9 ورزشکار مرد ، سه ملی پوش خانم و چهار مربی ( جمعا 16 نفر ) به این بازیهای اعزام خواهند شد. 

کتیرایی با تاکید بر اینکه شانس کسب مدال وجود دارد و ورزشکاران از انگیزه مثالزدنی برخوردار هستند ، اظهار داشت : برای نخستین بار تیم واکو ایران با چنین شرایطی با حمایت محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی به بازیهای یادشده اعزام می شود و بنده باور دارم که ملی پوشان ما در ترکمنستان قطعا مدال های خوش رنگ کسب خواهند کرد . 

وی افزود: جا دارد از تلاش ناصر نصیری ریاست انجمن کیک بوکسینگ واکو تشکر کنم و همچنین زحمات مربیان و ملی پوشان دعوت شده را ارج نهم . 

سرپرست تیم های ملی واکو مردان و زنان کشورمان در پایان گفت : نامگذاری کاروان اعزامی ایران به بازیهای داخل سالن و رزمی آسیا – اقیانوسیه به نام شهید محسن حججی را پاس می داریم و هم قسم شده ایم برای دفاع از خون سرخ این شهید والامقام و دیگر شهدای گرانقدر با قدرت تمام در رقابتهای عشق آباد حضور یابیم و بتوانیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را برافراشته کنیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز