خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس مقابل الاهلی بازنده شد!

لحظه به لحظه همراه با دیدار پرسپولیس و الاهلی/ LIVE

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۷۱۶

پرسپولیس و الاهلی برگزار کننده یک جدال حساس با یکدیگر خواهند بود.

به گزارش ایلنا، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه با بازی حساس دو تیم پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان پیگیری می شود. این مسابقه در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به میزبانی تیم پرسپولیس به انجام خواهد رسید.

در ادامه با پوشش لحظه به لحظه این مسابقه همراه ایلنا باشید و از آخرین اخبار و حواشی این دیدار مطلع شوید.

19:20/  ترکیب الاهلی مقابل پرسپولیس: محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو، حسین المقوی، صالح جمان العمری و عمر السوما

لحظه به لحظه همراه با دیدار پرسپولیس و الاهلی/ LIVE

18:45/ ترکیب پرسپولیس مقابل الاهلی: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی.

 

16:13/  الاهلی در 13 تقابل در برابر تیمهای ایرانی 6 برد داشته و 4 بار شکست خورده است.

16:00/ عمر سوماه در 5 تقابل مقابل تیمهای ایرانی 5 ذگل زده است.

15:30/ رسانه های عربستانی به مصاحبه علی دایی در روزنامه های ایرانی حمله کرده اند و حسابی علیه دایی هجمه گرفته اند.

15:00/ محمود خوردبین، سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی است این تیم با گل‌های مهدی طارمی و وحید امیری برنده دیدار امروز خواهد بود.

13:45/ فهد بن خالد، رییس باشگاه الاهلی به بازیکنان تیم وعده پاداشی بزرگ در صورت شکست پرسپولیس داد.

12:47/ در فضای مجازی و در بین سایت‌های عربستانی، نظرسنجی درباره بازی امشب به راه انداخته شده و در تمامی آنها برد الاهلی به بیش از 60 درصد تخمین زده شده است. نکته جالب توجه سهم 20 درصدی پیروزی پرسپولیس در نزد هواداران الاهلی است.

12:31/ حضور گسترده رسانه‌های تصویری عمانی و عربستانی در میان هواداران دو تیم و پرسش در خصوص نتیجه این بازی و عملکرد دو تیم 

12:17/از صبح امروز عده زیادی از طرفداران الاهلی از عربستان خود را به مسقط رساندند و در خیابان‌های این شهر به پایکوبی مشغول هستند!

12:00/ پیمان یوسفی به عنوان گزارشگر این دیدار معرفی شد و مرتضی محصص کارشناسی آن را برعهده خواهد داشت.

11:00/ ایرانسل به عنوان حامی مالی باشگاه پرسپولیس بخش اول قرارداد خود را به حساب باشگاه واریز کرد تا سرخپوشان در بازگشت بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.

10:58/ علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی صبح امروز راهی عمان شدند تا در اردوی سرخپوشان حضور یابند.

10:42/ در فاصله چند ساعت به شروع این دیدار رسانه‌های عربستانی به تشریح شرایط پرسپولیس پرداخته و قدرت تهاجمی این تیم مورد توجه آنها قرار گرفته است.

10:20/ روزنامه الیوم عربستان از پرسپولیس به عنوان حریفی مرموز و پر سر و صدا برای مصاف با تیم الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد.

10:00/ رامین رضاییان، مدافع سابق سرخپوشان با انتشار پستی در اینستاگرام خود برای این تیم در دیدار برابر الاهلی عربستان آرزوی موفقیت کرد.

لحظه به لحظه همراه با دیدار پرسپولیس و الاهلی/ LIVE

 

09:27/ مصطفی دنیزلی، سرمربی ترکیه‌ای سابق پرسپولیس با اعلام اینکه شرایط سرخپوشان را همچنان دنبال می‌کند، کیفیت تیم برانکو را بالاتر از حریف عربستانی عنوان کرد. 

لحظه به لحظه همراه با دیدار پرسپولیس و الاهلی/ LIVE

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز