خبرگزاری کار ایران

فردا سورپرایز داریم

مهاجری: مقابل استقلال قد علم می کنیم/ سازمان لیگ با ما همکاری نکرد

کد خبر : ۵۲۶۵۷۱

سرمربی پدیده گفت: مقابل استقلال سورپرایز داریم.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: ابتدا شهادت امام جواد(ع) را تسلیت می گویم. بحث بازی با استقلال برای ما تیمهای شهرستانی همواره یک چالش بوده است تا بتوانیم از آن استفاده کنیم و از حقانیت خودمان استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: ما همیشه خوب بازی می کنیم ولی این بازی ها بعد رسانه ای دارد و شما می بینید. تیم خوبی داریم. درست است که خوب به شرایط بازی با استقلال خوزستان برگشتیم. این نوید را می دهم که فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه بگیریم. فردا همه را سورپرایز می کنیم. 24 ساعت از استقلال کمتر استراحت کردیم. استقلال از تهران خارج نشده است. درخواست داده بودیم که بازی با استقلال خوزستان را پنج شنبه بیندازند یا بازی با استقلال به چهارشنبه شود اما همکاری با ما نشد.

مربی تیم ذوب آهن همچنین بیان داشت: فردا داور خوبی است و نگرانی بابت داوری نداریم. در بازی های قبل اشتباهات زیادی علیه ما بود ولی با حضور آقای فغانی همه چیز خوب خواهد بود.

وی همچنین درباره بحران حال حاضر استقلال اذعان داشت: تیغ دو لبه است. پارسال با نفت آبادان این شرایط را داشتیم. چند هفته نتیجه نگرفتیم. ما باید از این شرایط استفاده کنیم. اگر تمرکز داشته باشیم می توانیم استفاده کنیم. بازی کردن در ورزشگاه آزادی مقابل تیم بزرگ استقلال سخت است اما از لحاظ روحی و روانی بچه ها را آماده کردیم تا قد علم کنیم.

سرمربی پدیده تصریح کرد: قائدتا بابک را تا نیم فصل نداریم چون او به تازگی عمل کرده است و باید تا نیم فصل استراحت کند. مرتضی منصوری به خاطر کشیدگی همراه ما نیست.

مهاجری در پایان درباره نگرانی از وضعیت خط دفاعی گفت: باید همیشه نگران بود. باید تمهیدات لازم را بیاندیشیم. ما 5 گل خورده ایم. مقابل نفت آبادان گلی که خوردیم آفساید بود و گل پیکان هم پنالتی نبود. فقط نگرانی در بازی با استقلال خوزستان بود. ان شاءالله بتوانیم اشتباهات را در ادامه به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز