خبرگزاری کار ایران

انتخاب راننده و کمک راننده ایرانی رالی خاورمیانه به گردن کمیته فنی افتاد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۵۶۹

با هر چه نزدیک تر شدن به شروع رقابت های رالی خاورمیانه موسوم به مرک به میزبانی شیراز تمامی برنامه های دیگر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تحت الشعاع این رویداد بین المللی قرارگرفته است که برای سومین بار قرار است از سوی ایران برگزار شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درست بعد از تعطیلات سال جدید بود که با تاکید رئیس فدراسیون و تشکیل ستاد برگزاری مسابقات در تهران و شیراز و انتخاب سینا سعیدی به عنوان مسئول برگزاری این رویداد فعالیت ها آغاز و شکل جدی تری بخود گرفت.

ارسال دعوتنامه به کشورهای مختلف و هماهنگی با FIA و استقبال تعدادی از کشورهای اروپایی و منطقه و از همه مهم تر شرکت دادن یک ماشین ایرانی برای نخستین بار در رالی خاورمیانه و بازدید هانی شعبان نایب رئیس فدراسیون سوریه و کلرک مسابقات از مسیر برگزاری رالی و جلسات متعدد در این خصوص ، نشان از عزم جدی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در برگزاری هر چه مطلوب تر این رویداد در مقایسه با دوره های گذشته داشت.

در حالی که آماده سازی ماشین ایرانی به یکی از شرکت های معتبر و با تجربه از کشور ترکیه بنام توک اسپرت سپرده شد و نمایندگان آنان هم در یکی از تورهای رالی ایران ضمن بازدید از کشورمان گفت و گوهایی با دکتر صیدانلو رئیس فدراسیون داشتند ، قول همه گونه همکاری را با گروه ایرانی شرکت کننده داده اند.

از سوی دیگر انتخاب راننده و کمک راننده ایرانی هم با وسواس زیاد به شورای کمیته فنی رالی سپرده شد تا آنان با توجه به شناخت دقیق موقعیت رانندگان ایرانی نفرات منتخب خود را به فدراسیون معرفی کنند.

تاکنون حضور تیم هایی از جمهوری چک ، عمان ، قطر و لبنان و ایران در این رقابت ها قطعی شده است . این مسابقات طی روزهای 23 تا 25 شهریورماه به میزبانی شهر شیراز انجام خواهد شد و میهمانان ویژه ای هم برای حضور در آن دعوت شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز