خبرگزاری کار ایران

زیدان:‌

از اخراج راموس ناراضی هستم / می‌توانیم برای هر حریفی مشکل ایجاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۳۵۶

سرمربی رئال مادرید معتقد است سرخیو راموس برای ضربه زدن به توپ به هوا برخاسته اما داور این دیدار این صحنه را خطا اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان پس از اینکه رئال مادرید اولین بازی فصل جدید لالیگا را با برتری پشت سر گذاشت، اصرار داشت که به همراه بازیکنانش خوشحال است و امیدوار است تغییری در ترکیب ایجاد نشود. شاگردان زیدان روز گشته موفق شدند با نتیجه سه بر صفر دپورتیو لاکرونیا را پشت سر بگذارند.

من از اینکه بازی اینطور پیش رفت خوشحال هستم اما نه برای آنچه که توسط سرخیو راموس [کارت قرمز] اتفاق افتاده است. به طورکلی ما خوشحال هستیم چون در مکان آسانی قرار نداریم. اکنون تیمی هستیم که می‌توانیم برای حریفان مشکل ایجاد کنیم.

وی ادامه داد:‌ هیچ کدام از بازیکنان قصد جدایی ندارند و من به این بازیکنان نیاز دارم. امیدوارم تغییری در ترکیب ایجاد نشود اما تا 31 آگوست، هر چیزی می‌تواند رخ دهد. 

زیدان درباره اخراج راموس عنوان کرد: از اتفاقی که برای سرخیو افتاد راضی نیستم. مثل همیشه دوست ندارم بازیکنی را از دست بدهم. نمی‌دانم که آیا کارت زرد دومی که به او نشان داده شد عادلانه بود یا خیر. باید تصاویر را ببینم. این اتفاقات ممکن است در فوتبال رخ دهد. او برای ضربه زدن به توپ پرید اما داور هم آن را خطا تشخیص داد.

سرمربی رئال در پایان گفت: ما می دانیم بازیکنانی داریم که قادر به کمک به ما هستند. این چیزی است که ما در آن کار می کنیم تا همه ما راضی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز