خبرگزاری کار ایران

بازگشت گجت به جمع تراکتورسازان/ اخباری - گروسیان اینبار در قامت رقیب

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۳۵۵

دروازه‌بان سابق سرخپوشان تبریزی به دیدار همبازیان خود می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا اخباری، دروازه‌بان فصل گذشته تراکتورسازی که برای گذراندن دوران خدمتش 2 فصل در این تیم بازی کرده بود، پس از پایان سربازی خود مجبور شد طبق قراردادی که با سایپا دارد به این تیم بازگردد.

باشگاه تراکتورسازی و اخباری تلاش زیادی کردند تا در فصل نقل و انتقالات نظر باشگاه سایپا و دایی را برای ماندن این بازیکن در تبریز جلب کنند ولی در نهایت موفق نشدند و اخباری بر خلاف میلش مجبور به بازگشت به جمع نارنجی پوشان شد.

خروج اخباری از تبریز با توجه به محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، این تیم را با مشکلات اساسی در هفته‌های گذشته لیگ برتر مواجه کرده بود و نبود یک دروازه‌بان با تجربه در چارچوب دروازه این تیم، امتیازات زیادی از سرخپوشان تبریزی گرفت.

فرزین گروسیان که جانشین اخباری در سنگر تراکتورسازی شده بود در دیدارهای گذشته اشتباهات فاحشی داشت که سه باخت پیاپی برای این تیم به ارمغان آورد و در دیدار هفته چهارم مقابل نفت تهران هم که با پیروزی 2 بر یک تراکتورسازان همراه بود، این بازیکن روی تک گل خورده تیمش مقصر بود ولی شانس با او یار بود که گل دریافت شده مانع پیروزی تیمش نشد.

با دیدار هفته پنجم سایپا - تراکتورسازی این بار اخباری رو در روی تیم و هم‌بازیان سابق خودش قرار می‌گیرد و این بار برخلاف همیشه باید مانع از به گل رسیدن تراکتورسازان شود و باید دید عملکرد این بازیکن مقابل تیم سابقش چگونه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز