خبرگزاری کار ایران

فردا، آغاز رقابت‌های هوگوپوشان کشورمان در بازی های یونیورسیاد 2017

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۳۲۶

مبارزات تکواندوکاران کشورمان در بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2017 از فردا (سه شنبه) در سالن «تائویوان آرنا» چین تایپه آغاز می‌شود و آرمین هادی‌پور، سید حسین احسانی و طیبه پارسا به عنوان اولین نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان می‌ر‌وند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2017 با حضور 7639 ورزشکار از 142 کشور جهان و در 21 رشته ورزشی از روز جمعه – 27 مردادماه به مدت 13 روز در "چین تایپه" تایوان در حال برگزاری است.

رقابت‌های کیوروگی از ساعت 5:30 صبح فردا (سه شنبه) به وقت تهران آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رویداد سه شنبه – 31 مردادماه تکواندوکاران اوزان 54- و 68- کیلوگرم مردان و 46- و 57- کیلوگرم زنان به مصاف رقبایشان می‌روند. در بخش مردان آرمین هادی‌پور (وزن 54- کیلوگرم) و سیدحسین احسانی (وزن 68- کیلوگرم) و در بخش زنان طیبه پارسا (وزن 57- کیلوگرم) نخستین نمایندگان ایران هستند که بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

چهارشنبه – یکم شهریورماه و در دومین روز در بخش مردان مبارزات اوزان 58- و 80- کیلوگرم و اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود که هادی تیران ولی‌پور، امیرحسین امیدی، ناهید کیانی و ملیکا میرحسینی رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

در روز سوم پنجشنبه – 2 شهریورماه هوگوپوشان اوزان 74- و 87+ کیلوگرم مردان و 62- و 73+ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود. در بخش زنان ایران نماینده‌ای نخواهد داشت اما در بخش مردان رامین حسین قلی‌زاده و فرشاد قیاس‌شندی نمایندگان کشورمان هستند.

جمعه – 3 شهریورماه و در آخرین روز مسابقات در بخش مردان تکواندوکاران وزن 63- و 87- کیلوگرم مردان و 53- و 73- کیلوگرم زنان به مصاف حریفان خود می‌روند که میرهاشم حسینی، سعید رجبی و فاطمه مصطفایی به عنوان آخرین نمایندگان تکواندوی ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

هدایت تیم‌ملی زنان کشورمان برعهده ندا زارع به عنوان سرمربی است و مردان تکواندوکار کشورمان نیز با هدایت سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های G2 است که به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز