خبرگزاری کار ایران

9 در برابر 9/ طارمی یا عمر؛ برنده جنگ پرسپولیس و الاهلی کیست؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۱۸۲

مهدی طارمی و عمر سوماه رقابت تنگاتنگی با یکدیگر خواهند داشت؛ رقابتی که می تواند برنده مسابقه را تعیین کند.

به گزارش ایلنا، سی و یکم مردادماه روز فوق العاده حساسی برای فوتبال ایران خواهد بود. جایی که پرسپولیس تنها نماینده ما باید در دیداری سرنوشت ساز از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رو در روی الاهلی عربستان قرار بگیرد.

الاهلی لیگ عربستان را خوب شروع نکرد و در برابر الاتفاق عربستان شکست خورد. تک گل این تیم در آن دیدار توسط عمر سوماه زده شد. در بازی دوم که تیم عربستانی الفتح را 4 تایی کرد سوماه زننده گل نخست تیمش بود.  این بازیکن سوریه ای شباهت بسیار فراوانی به مهدی طارمی دارد. او هم مانند طارمی در فصلی که گذشت اقای گل فوتبال عربستان شد و جایزه بهترین بازیکن فصل را مانند طارمی مال خود کرد.

هر دو شماره 9 را بر تن می کنند. سوماه 28 ساله است و طارمی 25 سال سن دارد. از لحاظ قد و قامت ستاره عربستانی الاهلی 7 سانت بلند تر است و 192 سانتی متر، بلندی قامت دارد.

هر دو تا به اینجا در فصل جدید دو گل زده اند. طارمی در هفته سوم لیگ برتر دو بار دروازه نفت را باز کرد و سوماه در اولین و دومین هفته لیگ عربستان دروازه الاتفاق و الفتح را گشود.

هر دو بازیکن از سال 2014 به عضویت تیمهای کنونی خود در آمدند. سوماه در 70 بازی 75 گل برای الاهلی زده است و طارمی در 107 بازی 54 گل زده است.

در سایت ترانسفرمارکت ارزش سوماه 7/4 میلیون یورو و طارمی 2 میلیون یورو تخمین زده شده است.

در رقابت های لیگ قهرمانان امسال طارمی 6 گل زده و سوماه 4 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده است. 

باید دید در جدال پیش رو کدام یک می توانند موفق باشند. طارمی با فشار فراوان بابت اس ندان به منشا به میدان می اید و سوماه با روحیه ای فراوان به خاطر دعوت شدن به تیم ملی سوریه بعد از 5 سال دوری. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز