خبرگزاری کار ایران

انتقاد تند بازیکن سپیدرود:

برخی مربیان با لابی و هجمه به دنبال حضور روی نیمکت ما هستند

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۰۲۸

هافبک سپیدورد رشت معتقد است بعضی‌ها به دنبال نتیجه نگرفتن سپیدرود هستند و دوست دارند سرمربی این تیم را برکنار کنند.

توحید غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، توحید غلامی درخصوص اولین پیروزی سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت:‌ بعد از سه شکست متوالی بازیکنان یکدل شدند تا یک پیروزی خانگی را به هواداران تقدیم کنیم. با اینکه استرس داشتیم بازیکنان هر چه در توانشان بود برای برد برابر پیکان گذاشتند. همه تیم ها البته به غیر از پیکان حداقل یک برد داشتند و ما هم که در این امر ناکام بودیم با فشار زیادی رو به رو بودیم اما خوشبختانه با سه امتیاز خانگی به این روند پایان دادیم.

هافبک جوان سپیدرود درباره خداحافظی عجیب سهیل حق شناس از دنیای فوتبال عنوان کرد: حق شناس سال ها در این تیم بود و تمامی شرایط سپیدرود در این سال ها را پشت سر گذاشت و حاشیه های زیادی اطراف ما ایجاد کرده اند. می خواستیم دقیقه 75 یا 80 وارد زمین شود و برای خداحافظی اقدام کند. متاسفانه من و کعبی مصدوم شدیم. به دلیل وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه عضدی از اواسط نیمه اول احساس مصدومیت کردم و دوست نداشتم در این شرایط تیم را تنها بگذارم.

وی ادامه داد: دو تعویض اجباری ما اجازه نداد تا شرایط به نوعی برای حضور حق شناس در زمین رقم بخورد. به نظرم خواست خدا بود و نباید زیاد به حواشی اینچنینی دامن زد. نتیجه گرفتن سپیدرود آرزوی سهیل است و تیم بعد ازمدت ها به لیگ برتر آمده و نگاه‌ها روی سپیدرود است. ان شاء الله حق شناس در مراحل بعدی از این موفق تر باشد.

غلامی درباره رویارویی با سپاهان در هفته پنجم اظهار داشت: آنها زمین خوبی دارند و از ورزشگاه بهتری نسبت به ما بهره می‌برند. به هر حال فوتبال است و پیش از اتمام وقت‌های یک بازی نمی‌شود برنده یا بازنده را مشخص کرد. اتفاقات زیاد است و شاید در حال که تیم حریف از مالکیت توپ بیشتری بهره ببرد روی یک ضربه ایستگاهی گل بخورد و نتیجه را واگذار کند. برای سه امتیاز به اصفهان سفر می‌کنیم و به پیروزی در هفته‌های ابتدایی نیاز داریم.

غلامی درباره روند نتیجه گیری سپیدرود و هجمه‌هایی که علیه علی نظرمحمدی شکل گرفته بود، عنوان کرد: یک برنامه‌هایی از قبل هماهنگ شده و مربیان زیادی الان بدون تیم هستند. خیلی‌ها دوست دارند با لابی کردن به نیمکت چنین تیم‌هایی برسند. تیمی مانند سپیدرود از حمایت ویژه هوادارانش برخوردار است و قطعا آرزوی مربیان بیکار کار در این تیم است. ما با تشویق هواداران روحیه می‌گیریم و طبق گفته نظرمحمدی ما از هفته ششم به بعد تیم ما شکل می‌گیرد. از فصل قبل 4 بازیکن باقی مانده است و طول می‌کشد تا ما به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. مطمئنم با صبوری هواداران و اگر آنها به علی نظرمحمدی وقت بدهند ما نتیجه می‌گیریم و ان شاء‌الله امسال در لیگ می‌مانیم و فصل بعدی برای رتبه‌های بهتر می‌جنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز