خبرگزاری کار ایران

والورده: ما باید رفتن نیمار و باخت در مقابل رئال را فراموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۰۲۴

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا مدعی شد نباید به عقب برگردند و به رفتن نیمار و باخت در مقابل رئال فکر کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از وب‌سایت گل، باشگاه بارسلونا که پیش از فصل در سوپرکاپ اسپانیا در دو بازی رفت و برگشت از رئال مادرید شکست خورد و شوک جدایی نیمار از تیم و پیوستن او به پاری‌سن ژرمن روحیه تیم را تضعیف کرده است خواهان هرچه زودتر تمام شدن نقل و انتقالات هستند که به راحتی بتواند بر روی بازی خود تمرکز کنند و وضعیف دو بازیکن که در لیست آنها قراردارد، عثمان دمبله و فیلیپ کوتینیو، برای آنها روشن شود.

ارنستو والورده در این خصوص گفت: امیدوارم هرچه زودتر ممکن است پنجره نقل و انتقالات اروپا بسته شود و تیم ما هم بتواند نیازهای خود را در این نقل و انتقالات جذب کند، فوتبال از زمانی که من بازیکن بودن بسیار تغییر کرده است در آن زمان نقل و انتقالات در 15 جولای به پایان می رسید اما الان تا لحظه آخر ادامه دارد، من می خواهم تیمم با یک سیسیتم خوب شروع به کار کند اما می دانم تا تمام نشدن نقل و انتقالات این قضیه ممکن نیست، رفتن نیمار از باشگاه اتفاق و شوک بزرگی بود و برنامه های ما را برای فصل جدید به کلی تغییر داد.

والورده ادامه داد:‌ ما باید باخت در مقابل رئال مادرید و رفتن نیمار از باشگاه را فراموش کنیم و به عقب بازنگردیم تا بتوانیم بر روی تیم تمرکز داشته باشم.

 سرمربی بارسلونا در ادامه درباره غیبت یک ماه سوارز مصدوم افزود: ما همیشه از حداکثر توانایی‌های لوئیز استفاده کرده‌ایم اما در غیاب او بازیکنان جایگزینی مناسبی داریم و جای خالی‌اش حس نمی‌شود. مصدومیت در فوتبال اتفاقی است که می تواند حل لحظه پیش آید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز