خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۸۷

صد و چهل هشتمین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی کمیته، جلسه امروز که با حضور محمود خسروی وفا، رئیس و مسعود اشرفی، دبیرکل کمیته برگزار شد، در ابتدا گزارش عملکرد کمیته در مردادماه جاری توسط دبیرکل ارائه شد.

در ادامه نشست صبح امروز محمود خسروی وفا طی سخنانی ضمن تاکید بر لزوم بازنگری و ایجاد تغییرات در برنامه تقویم مصوب فدراسیون های جانبازان - معلولین و نابینایان - کم بینایان در سال جاری افزود: رویکرد جدی کمیته ملی پارالمپیک حمایت و تقویت رشته های طلایی و ورزشکاران پارالمپیکی است و ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد بازیهای جاکارتا حمایت از رشته ها و ورزشکاران طلایی پارالمپیکی در اولویت است و این طرح در ستاد بازیهای وزارت ورزش و جوانان نیز به تصویب رسیده است.

رئیس کمیته با اعلام تغییراتی در اردوها و اعزام های رشته های پارالمپیکی اظهار داشت: با رویکرد تاکیدی و سیاست گذاری کمیته، حمایت از رشته ها و ورزشکاران دارای مدال طلا در شش ماه دوم سال نود و شش اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است نشست امروز هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک از ساعت شش تا هشت صبح در محل کمیته برپا شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز