خبرگزاری کار ایران

از دیشب نخوابیدم؛

پاسخ حسین کعبی به اتهام کاپیتان سپیدرود

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۳۱

کاپیتان سپیدرود رشت درباره خداحافظی عجیب سهیل حق شناس از دنیای فوتبال اظهار داشت: آنقدر در جو خوشحالی هواداران و بازیکنان قرار گرفته بودیم که حواسمان به آقای حق شناس نبود.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره برد شیرین سرخپوشان گیلانی در ورزشگاه عضدی اظهار داشت: خداراشکر یک بازی سنگین و سخت را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان استرس داشتند و نتایج هفته‌های گذشته تا حدود زیادی در روند دیروز ما تاثیر گذار بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و حق ما زدن بیشتر از یک گل بود. با آرامش و خوب مانند روز گذشته ادامه بدیم مطمئن باشید لیگ برتر می‌تواند نتایج مطلوب بگیریم. اگر شرایط اینگونه پیش برود همه چیز رفته رفته بهتر می‌شود.

کعبی درباره مصدومیتی که در جریان بازی برایش پیش آمد، اظهار داشت: هنوز وضعیت دقیق مصدومیتم را نمی‌دانم اما از دیشب تا به امروز بیدارم! از ناحیه آشیل و مچ پای راست درد دارم  و نمیتوانم یک دقیقه بخوابم. متاسفانه شرایط زمین چمن و  تمرین ما نامناسب است و فشاری وجود داشت موجب شد تا این شرایط برایم پیش بیاید. متاسفانه بین دو نیمه به سرمربی اعلام کردم که نمی‌توانم ادامه بدهم و اگر همان روند را پیش می‌گرفتم بدون شک در نیمه دوم با مصدومیت شدید مواجه می‌شدم.

نتیجه گیری روز گذشته سپیدرود موجب شد تا هواداران این تیم طعم پیروزی در لیگ برتر را بچشند، کعبی دراین باره اظهار داشت: همه تحت فشار بودیم و آقای نظرمحمدی از این قائده مستثنی نیست. تیم پرطرفدار و ریشه داری است و همین موجب شده تا توقعات از تیم بالا برود. مدت ها در ورزشگاه خانگی نباخته بود و مقابل سیاه جامگان این اتفاق رخ داد. خداراشکر که اتفاق خیلی خوب افتاد و حق ما در لیگ برتر پیش از این باخت نبود. تیمی که بدون رقمی دریافتی اینگونه بازی میکند و نتیجه می گیرد شاهکار می کند و به خاطر این هواداران است که به آب و آتش می زنیم و روز به روز بهتر هم می شویم.

حسین کعبی درباره خداحافظی عجیب سهیل حق شناس از دنیای فوتبال و عدم استقبال بازیکنان از این بازیکنا با تجربه اظهار داشت: من روی نیمکت بودم و از این جریان بی‌خبرم. آنقدر در جو خوشحالی هواداران و بازیکنان قرار گرفته بودیم که حواسمان به آقای حق شناس نبود. فقط در صحنه‌ای دیدم او در حال بوسه روی چهار گوشه زمین است. ما بعد از بازی نتوانستیم آقای حق شناس را ببینیم و از ایشان قدردانی و تشکر کنیم چون ایشان سال‌ها در این تیم حضور داشت با بازوبند کاپیتانی برای این تیم زحمت کشیده است. به هر حال موفق به دیدار آقای حق شناس نشدیم و این تصمیم سرمربی بود که در روز گذشته بازی نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز